کمیته امداد همواره در خدمت به مردم پیشتاز بوده است

کرمانشاه - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، با اشاره به خدمات و دستاوردهای فراوان بعد از انقلاب در کشور، گفت: نهاد مقدس کمیته امداد امام (ره) در طول حیات نظام جمهوری اسلامی در خدمت رسانی به مردم همواره پیشتاز و پیشگام بوده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «حسین خوش اقبال» روز چهارشنبه در مراسم اهدای ۴۰۰ سری جهیزیه نوعروسان زیر پوشش کمیته امداد در سرسرای دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه با گرامیداشت دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: انقلاب کشور را از ظلم و ستم رژیم طاغوت نجات داد و آن را به دست صاحبان اصلی خود یعنی مردم رساند.

وی در ادامه با اشاره به رشادت و فداکاری مردم ایران در پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: حضرت امام (ره) همیشه به مردم علاقه و ارادات داشت به همین خاطر اولین نهادی که دستور تشکیل دادند کمیته امداد بود.

وی با بیان اینکه انصافا و حقیقتا کمیته امداد در خدمت رسانی به جامعه محرومان و مردم پیشتاز و پیشگام است، گفت: جا دارد به همه کسانی که در این نهاد مقدس به مردم خدمت می کنند قدردانی کنیم زیرا در همه ابعاد و سرفصل ها به مددجویان خدمات بی نظیر ارایه می دهند.

خوش اقبال با اشاره به اینکه نظام در طول این ۴۳ سال دستاوردهای زیادی داشته است انقلاب را منشاء خیر و برکت دانست.

وی همچنین در پایان تقارن پیوند ۴۰۰ زوج مددجوی کمیته امداد با پیروزی دهه فجر را بسیار مبارک دانست و ابراز امیداوری کرد: این زوج های جوان زندگی گرم و با نشاط و خوبی را آغاز کنند.

در پایان این مراسم از خیرین و نیکوکاران، کارآفرینان نمونه در حوزه کمک به مددجویان کمیته امداد، نخبگان نمونه زیرپوشش کمیته امداد و مادران نمونه مددجو با اهدای لوح تقدیر شد.

همچنین در پایان به ۴۰۰ نوعروسان و جهیزیه اهدا شد.

از جمعیت ۲ میلیون نفری استان کرمانشاه حدود ۲۰۰ هزار نفر در قالب بیش از ۸۴ هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha