۱۶ فیلم‌ سینمایی جشنواره فجر در سینماهای ارومیه اکران می شود

ارومیه- ایرنا- مدیر سینماهای حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: همزمان با دهه فجر، ۱۶ عنوان فیلم‌سینمایی چهلمین جشنواره فیلم فجر در سینماهای ارومیه اکران می شود.

مسعود یکانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اکران، از پانزدهم بهمن ماه جاری آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد.

وی اضافه کرد: بی‌رویا، خائن‌کشی، علف‌زار، ملاقات خصوصی، درب، مرد بازنده، بی‌مادر، بدون قرار قبلی، نمور، شب طلایی، ماهان، شادروان، موقعیت مهدی (بخشی از زندگی سردار شهید مهدی باکری)، بیرو، ضد و دسته دختران آثار سینمایی هستند که همزمان با سراسر کشور طی روزهای دهه فجر در سینما ایران و  انقلاب ارومیه اکران خواهند شد.

وی بیان کرد: ۲ سئانس ساعت های  ۱۸ و ۲۰:۳۰ برای اکران فیلم های چهلمین جشنواره فیلم فجر در ارومیه در نظر گرفته شده است.

مدیر سینماهای حوزه هنری آذربایجان غربی ادامه داد: قیمت بلیت های سینمایی در این دوره از جشنواره، ۲۵ هزار تومان بوده و سینماها به علت شرایط کرونایی با ظرفیت ۵۰ درصد پذیرای مخاطبان خواهند بود.

یکانی گفت: علاقه‌مندان می توانند با تهیه بلیت از سایت اینترنتی گیشه ۷ و بر اساس زمان‌بندی اکران فیلم ها در سینما حضور داشته و فیلم مورد علاقه خود را با رعایت موارد بهداشتی تماشا کنند.

به گزارش ایرنا، سال گذشته نیز آثار سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر با ۱۶ اثر سینمایی از ۱۵ تا ۲۲ بهمن‌ماه در سینماهای انقلاب و ایران شهرستان ارومیه اکران شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha