کسب موفقیت‌های علمی وظیفه دانش‌آموزان برای یاری انقلاب است

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه با اشاره به موفقیت های فناورانه کشورمان در حوزه‌های مختلف علمی در طول انقلاب اسلامی؛ وظیفه دانش‌آموزان برای ادامه راه شهدا و یاری دادن انقلاب را خوب درس خواندن و کسب موفقیت‌های علمی دانست.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «بهمن امیر مقدم» روز دوشنبه همزمان با آغاز ایام دهه فجر در مراسم «زنگ انقلاب» که در سرسرای ورزشی دخترانه «حجاب» شهر کرمانشاه برگزار شد، یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم و سلامت و امنیت را گرامی داشت و چهلمین و سومین انقلاب اسلامی را به دانش آموزان تبریک گفت.

او در ادامه با اشاره به استعمار و ستم دوران پهلوی گفت: آن دوران ایران مستعمر آمریکایی ها بود و آنها ثروت کشور ما را به یغما می بردند و ما بدون اجازه آنها حق فکر کردن، خلاقیت و پیشرفت کشور خودمان را نداشتیم.

امیری مقدم به نقش مردم در پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه نقش دانش آموزان در پخش اعلامیه های حضرت امام (ره) اشاره کرد و گفت: امروز" زنگ انقلاب" یعنی اینکه ما روی پای خودمان ایستاده ایم و در بسیاری از بخش ها خود کفا و مستقل و پر قدرت هستیم.

وی همچنین با اشاره به پیشرفت های علمی کشورمان گفت: ما در بسیاری از دانش ها باوجود مشکلات فراوانی که برای ما درست کرده اند در جهان سر آمد هستیم و دشمنان از این پیشرفت های ما نگران و عصبانی هستند و به همین خاطر ما را تحریم می کنند چون می دانند جوانان ما می توانند به توسعه و پیشرفت برسند و از آنها جلو بزنند.

شهدا برای ما تکلیف و وظیفه سنگین برجای گذاشتند

استاندار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فداکاری و رشادت شهدای دانش آموز انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مانند شهید فهمیده گفت: شهدا برای ما وظیفه سنگین جا گذاشته اند و آن محافظت و مواظبت از انقلاب با خدمت صادقانه و مخلصانه به مردم است.

امیری مقدم وظیفه مسوولان و مدیران را خدمت صادقانه و مخلصانه به مردم دانست و بیان داشت: وظیفه دانش آموزان نیز خوب تحصیل کردن و کسب موفقیعت های علمی است زیرا آینده سازان و مدیران آینده کشور آنها هستند و در آینده باید انقلاب را مدیریت و مواظبت کنند.

او در ادامه استقامت و پایدار در سایه رهبری فرزانه انقلاب اسلامی را رمز پیروز کشور مانند دفاع مقدس دانست.

پیشنهاد دانش اموزان برای پیشرفت و توسعه استان کرمانشاه چیست؟

استاندار کرمانشاه در بخش پایانی سخنان خود مانند سالیان گذشته از دانش آموزان پرسید: شما اگر مسوول بودید برای پیشرفت استان کرمانشاه چه کمکی می کردید و پیشنهاد شما برای مدیریت و توسعه استان چه هست؟

امیری مقدم همچنین از مسوولان و مردم استان کرمانشاه خواست؛ استان را خوب به دیگران معرفی کنند، زیرا با قدمت تاریخی، فرهنگی، گردشگری و پتانسیل های زیاد اقتصادی که کرمانشاه دارد، شایسته معرفی خوب است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha