۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۴۳
کد خبرنگار: 1448
کد خبر: 84634492
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۳ طرح دهه فجر در سوادکوه شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود

ساری – ایرنا – فرماندار سوادکوه شمالی از افتتاح و کلنگ زنی ۲۳ طرح عمرانی در ایام الله دهه مبارک فجر در سطح این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، سید محمد انصارالحسینی روز سه شنبه همزان با آغاز جشن انقلاب در دیدار با امام جمعه سوادکوه شمالی افزود: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ۲۱ طرح با سرمایه گذاری بیش از  ۱۳۹ میلیارد و ۱۷۱ میلیون تومان به بهره برداری می رسد.

وی مهم ترین طرحی که در ایام الله دهه مبارک فجر در این شهرستان به بهره برداری می رسد را  واحد صنعتی فولاد بند با تولید شمش فولادی اعلام کرد و ادامه داد: با افتتاح این طرح ۱۶۰ نفر مشغول به کار می شوند.

فرماندار شهرستان سوادکوه شمالی میزان اعتبار صرف شده برای افتتاح این واحد صنعتی را ۱۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

انصارالحسینی با بیان اینکه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر یک سالن ورزشی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان در روستای اندرگلی به بهره برداری می رسد، افزود: یک استخر ورزشی با سرمایه گذاری بیش از ۹ میلیارد تومان، چهار طرح برق رسانی، ۳ طرح مخابراتی، یک طرح آبرسانی روستایی و چندین طرح مسکن مددجویی و اشغالزایی هم به بهره برداری می رسد.

فرماندار شهرستان سوادکوه شمالی با اشاره به اینکه به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر ۲ طرح عمرانی با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۷۴۴ میلیون کلنگ زنی خواهد شد، گفت: برای آغاز عملیات اجرایی یک واحد سورتینگ و بسته بندی میوه ۳ میلیارد و ۷۴۴ میلیون تومان اعتبار پیش بینی شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha