دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی درگذشت آیت‌ الله‌ صافی گلپایگانی را تسلیت گفت

تهران- ایرنا- دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در پی رحلت جانگداز عالم ربانی حضرت آیت‌الله‌العظمی حاج شیخ لطف‌الله صافی گلپایگانی (رضوان‌الله تعالی علیه) در پیامی فقدان ایشان را تسلیت گفت.

به گزارش گروه علم و آموزش ایرنا، در پیام حجت الاسلام و المسلمین سعیدرضا عاملی آمده است: درگذشت فقیه و عالم ربانی، مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت‌الله العظمی حاج شیخ لطف ‌الله صافی‌ گلپایگانی رضوان الله تعالی علیه باعث اندوه و عزای شیعیان جهان شد.

وی، سال‌ها مجاهدت علمی این مرجع جلیل القدر در حوزه علمیه قم و پرورش طلاب و شاگردان برجسته و تفقه و تحقیق در دین مبین اسلام را برگ زرینی از زندگی آن مرحوم دانست و اضافه کرد: همراهی با انقلاب اسلامی و حضور در شورای نگهبان و مجلس خبرگان قانون اساسی وجه دیگری از توان علمی و سابقه انقلابی این مرجع شریف به شمار می رود.

حجت الاسلام عاملی در این پیام ضمن تسلیت این مصیبت به پیشگاه مقدس حضرت بقیه‌الله الاعظم، عجل الله تعالی فرجه الشریف، رهبر حکیم انقلاب اسلامی مدظله العالی، حوزه‌های علمیه و ملت شریف و شهیدپرور ایران و دوستداران مرجعیت در همه نقاط جهان، از خداوند متعال رحمت و رضوان الهی را برایشان خواستار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار علم و آموزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha