۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۳۳
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84634281
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه مهاباد: ایام الله دهه فجر مظهر فداکاری مردم ایران اسلامی است

مهاباد- ایرنا- امام جمعه مهاباد گفت: ایام الله دهه مبارک فجر مظهر فداکاری، اقتدار و عزت مردم ایران اسلامی برای پیروزی بر ظلم و مبارزه علیه باطل است.

ماموستا عبدالسلام امامی روز سه شنبه در آیین نواختن زنگ انقلاب همزمان با سالروز ورود رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی افزود: امام راحل در این روز بزرگ پس از عمری تبعید با عزتمندی و در میان استقبال با شکوه ملت دوباره به میهن بازگشت.

وی ادامه داد: ۱۶ روز قبل از بازگشت امام راحل به کشور نیز شاه پهلوی در اوج ذلت و شکست مجبور به ترک ایران اسلامی شد که نشان دهنده اوج عزت امام و مردم در مقابل سرسپردگان غرب و استکبار بود.

امام جمعه مهاباد با اشاره به اینکه به فرموده مقام معظم رهبری، این انقلاب بدون نام امام راحل در هیچ کجا شناخته شده نیست، بیان کرد: ثروت و دارایی امام خمینی (ره) در ایام تبعید و همچنین زمان فوت ایشان یکی بود و این نشان از اخلاص و مردمی بودن این بزرگوار است.

ماموستا امامی تاکید کرد: ایام الله دهه فجر بهترین فرصت برای آشنایی نسل جوان با اهداف، آرمان ها و دوران پیروزی انقلاب اسلامی است که در این راستا همه دستگاه ها باید برنامه های ویژه‌ای را در نظر بگیرند تا امانت داران انقلاب با رشادت و فداکاری مردم در آن دوران آشنا شوند.

وی اضافه کرد: دهه فجر تجدید قوای نیروهای انقلاب اسلامی و تجدید میثاق ملت با انقلاب و عیدی است که یک تاریخ سر تا پا ظلم و طغیان را در آن دوران قطع کرده است.

به گزارش ایرنا، از ۱۲ تا ۲۲ بهمن به نام دهه فجر انقلاب اسلامی و جشن پیروزی نامگذاری شده است که در طول این مدت برنامه های مختلفی در استان ها و شهرستان های مختلف کشور برگزار می شود.

شهرستان مهاباد با ۲۴۵ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha