دانشکده داروسازی مشهد رتبه نخست کشور را کسب کرد

مشهد - ایرنا - دانشکده داروسازی مشهد، برای سومین سال متوالی در آزمون جامع داروسازی سال ۱۴۰۰ نیز درخشیده و توانست رتبه نخست کشور را از آن خود کند.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد،  دکتر ابوالفضل باقری‌فرد، معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ارسال نامه ای به سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد، این موفقیت را تبریک گفته و نوشت: دستاوردهای حوزه آموزش علوم پزشکی کشور در عرصه های مختلف مرهون همت و تلاش وافر استادان و نخبگانی است که در سنگر دانش اندوزی، مجدانه و بی وقفه برای رشد و تعالی علمی و معنوی گام برداشته و موجبات بالندگی ایران اسلامی را فراهم می آورند.

سرپرست دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز گفت: این دانشکده در سه سال اخیر براساس شاخص‌های ارزیابی آزمون جامع داروسازی (آزمون ۱۸۰ واحدی) دارای بیشترین رتبه‌های برتر کشور بوده و در آزمون جامع داروسازی سال ۱۴۰۰ نیز موفق به کسب رتبه اول کشوری در شاخص‌های میانگین نمرات شرکت‌کنندگان و درصد قبولی بالا شده است.

دکتر بی‌بی‌مرجان رضوی تصریح کرد: افتخارات حاصل شده دانشکده داروسازی مشهد، نتیجه تلاش‌ها و زحمات اعضای هیأت علمی و دانشجویان این دانشکده بوده که از این بابت از تک‌تک آنان سپاسگزاری می‌کنیم.

استاد دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه نام این دانشکده همواره در عرصه‌های مختلف از جمله حوزه آموزش درخشان بوده است، خاطرنشان کرد: ارزیابی‌های اصلی در معرفی دانشکده‌های برتر داروسازی کشور از طریق آزمون جامع داروسازی است که دانشکده داروسازی مشهد توانسته در این آزمون رتبه نخست کشور را از آن خود کند.

دکتر رضوی تأکید کرد: دانشکده داروسازی مشهد ۵۹ عضو هیأت علمی، ۶۸۹ دانشجوی عمومی و ۱۵۰ دانشجوی تحصیلات تکمیلی در ۹ رشته تخصصی بیوتکنولوژی دارویی، داروسازی سنتی، داروسازی بالینی، شیمی دارویی، فارماسیوتیکس، فارما کوگنوزی، سم شناسی و دارو شناسی، کنترل دارو و نانوفناوری دارویی دارد و این دانشکده همه ساله در حوزه‌های مختلف از جمله آموزش، عملکرد درخشانی داشته است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha