دلالان و واسطه ها نباید در بازار شب عید قدرت عرض اندام داشته باشند

ایلام - ایرنا - سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با اشاره به اینکه نظارت بر بازار باید تشدید ‌و مستمر باشد، گفت: متولیان باید جلوی عرض اندام به دلالان و واسطه ها را آستانه عید نوروز ندهند.

به گزارش ایرنا، شهریار عباسی روز دوشنبه در نشست قرارگاه امنیت غذایی استان اظهار داشت: با توجه به اینکه در آستانه ایام پایان سال و عید نوروز قرار داریم باید به صورت مرتب بازار از نظر نظارت بر قیمت ها و کمبود اجناس پایش شود.

وی افزود: باید از مناطق مختلف نمونه برداری شده و بررسی قیمت صورت گیرد تا احجافی در حق مردم صورت نگیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام یادآور شد: همچنین وضعیت میوه و تره بار، مرغ ، گوشت و سایر کالاهای ضروری مردم به صورت مرتب بررسی و پایش و اگر گران فروشی و تخلفی رخ داد، با فرد خاطی توسط دستگاه قضایی برخورد شود.

عباسی تاکید کرد: مردم در تنگنای اقتصادی هستند، باید با نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها تلاش شود باری از دوش مردم کم کنیم.

وی اضافه کرد: نباید اجازه داد انحصار ایجاد شود، باید با پیگیری و راه اندازی کشتارگاه کارزان نوعی رقابت را در بین این کشتارگاه ها ایجاد کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام بر ضرورت راه اندازی میدان میوه و تره بار استان تاکید کرد و گفت: اگر این میدان راه اندازی شود، نظارت ها دقیق، دست دلالان قطع و قیمت میوه و تره بار مناسب سازی می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این نشست وضعیت و مسائل و مشکلات کشتارهای مانشت و سپید مرغ دره شهر بررسی و مطرح شد.

همچنین مصوب شد قیمت مرغ تغییر نکند و بازرسان در بازرسی از قصابی های سطح شهر هر کجا گوشت از کیلویی ۱۳۰ هزار تومان بیشتر عرضه شد، برخورد کنند.

مقرر شد کشتارگاه های استان مسائل و مشکلات خود را مکتوب به دفتر هماهنگی امور اقتصادی استاندار ارایه کنند تا در نشست آتی در خصوص آنها تصمیم گیری شود.
 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha