۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۸:۴۹
کد خبرنگار: 2187
کد خبر: 84633065
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

شهرستان کوهسرخ خراسان رضوی فاقد زیرساخت‌های ورزشی است

مشهد- ایرنا- رییس اداره ورزش و جوانان کوهسرخ در استان خراسان رضوی گفت: این شهرستان تازه تاسیس فاقد زیرساختها و تجهیزات ورزشی است.

مهدی حمیدیان روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: از زمان تاسیس این شهرستان در نیمه نخست پارسال اعتباری به حوزه ورزش کوهسرخ اختصاص نیافته است.

وی ادامه داد: تنها سالن ورزشی این شهرستان با ۳۰ سال قدمت بسیار فرسوده است بطوری که نیاز فوری به تجهیز و فضاسازی دارد.

رییس اداره ورزش و جوانان کوهسرخ به جمعیت ۱۲ هزار نفری "ریوش" مرکز این شهرستان اشاره کرد و گفت: شهروندان ریوش هم‌ اینک فقط یک سالن ورزشی در اختیار دارند که آن هم متعلق به اداره آموزش و پرورش شهرستان است.

وی بر لزوم برخورداری بانوان این شهرستان از سالن ورزشی اختصاصی تاکید کرد و افزود: اداره ورزش و جوانان کوهسرخ هیچ مکانی برای ارائه خدمات به ورزشکاران و جوانان این خطه در اختیار ندارد. 

حمیدیان ادامه داد: تاکنون اعتباری برای اداره ورزش و جوانان کوهسرخ در چارچوب بودجه‌های دولتی تعریف نشده و پیشرفت ورزش این شهرستان نیازمند توجه مسوولان استان و یاری افراد نیکوکار است.

وی گفت: استعدادهای خوبی در حوزه ورزش این شهرستان وجود دارد اما نبود امکانات لازم مانع بزرگی فراروی کشف و شکوفایی این استعدادها شده است. 

شهرستان کوهسرخ با ۲۸ روستا به مرکزیت شهر ریوش با ۳۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری شمال شهر کاشمر و ۲۲۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha