۱۱ بهمن ۱۴۰۰، ۱۶:۰۷
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 84631192
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

آغاز ساخت و بهره‌برداری از ۲۲ پروژه شهرداری گنبدکاووس در دهه فجر

گنبدکاووس - ایرنا - شهردار گنبدکاووس گفت: این نهاد با افتتاح و آغاز ساخت ۲۲ پروژه عمرانی، زیربنایی و خدماتی در نقاط مختلف شهر به استقبال چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب می‌رود.

علی اصغر موسوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای عملیات اجرایی این پروژه‌ها که ۱۱ مورد آن افتتاحی و ۱۱ طرح نیز کلنگ زنی است در مجموع افزون بر ۲ هزار میلیارد ریال از منابع داخلی شهرداری گنبدکاووس و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی هزینه شده و خواهد شد.

وی افزود: ساختمان آتش نشانی شماره چهار در خیابان شهید خدایوسفی، ۵۰۰ پایه چراغ‌های "دکوراتیو" در معابر شهری، بازسازی ۲ بوستان لاله و شهید مهماندوست، احداث بلوار آزادگان، زیرسازی، جدول‌بندی و آسفالت معابر شهری، بازسازی میدان‌های انقلاب و امام علی(ع) و پیاده‌رو سازی معابر اصلی شهر از مهمترین پروژه‌های افتتاحی شهرداری گنبدکاووس در دهه فجر امسال است.

موسوی اضافه کرد: شهربازی سرپوشیده با سرمایه‌گذاری ۳۰۰ میلیارد ریالی بخش خصوصی، ساختمان مرکزی شهرداری با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال، بازسازی بوستان پنج هکتاری داریوش، پیست اسکیت، بازسازی بوستان ظفر و سنگ فرش ۲ خیابان در شمال و جنوب محوطه گنبدقابوس از مهمترین پروژه‌های شهرداری گنبدکاووس است که عملیات اجرایی آن در دهه فجر امسال آغاز خواهد شد.

شهردار گنبدکاووس ادامه داد: شهرداری طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی دیگری نیز در دستور کار دارد که به مرور به شهروندان اطلاع رسانی می‌شود.

گنبدکاووس با افزون بر ۱۶۵ هزار نفر جمعیت دومین شهر بزرگ استان گلستان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha