فرماندار: برف پیمایی امدادگران تکاب برای نجات بیماران تحسین برانگیر است

مهاباد- ایرنا- فرماندار تکاب گفت: عملیات نجات بانوی بیمار روستایی توسط امدادگران هلال احمر تکاب با ۱۴ کیلومتر پیاده‌روی در کوهستان برفی، تحسین برانگیز و موجب افتخار است.

امیر ستوده‌فر روز شنبه در دیدار امدادگران هلال‌احمر تکاب افزود: اقدام مسوولانه و حرفه‌ای و عملیات ۱۲ ساعته امدادگران و نجات‌گران جوان هلال احمر این شهرستان در نجات جان بانوی روستایی ارزشمند و ماندگار است.

وی با قدردانی از اقدام فداکارانه امدادگران هلال احمر اظهارداشت: کار هفته‌ گذشته نجات‌گران ستودنی و ماندگار است که قابل اندازه گیری با مادیات نیست و در درگاه خداوند متعال ثبت می‌شود.

فرماندار تکاب بیان کرد: بارش برف نعمت الهی است اما سختی‌ها با تلاش نیروهای امدادی و خدماتی رفع می‌شود.

ستوده فر با بیان اینکه تجهیز امکانات هلال احمر تکاب را پیگیری می‌کنیم، ادامه داد: عملیات اختصاصی هلال احمر تکاب و اقدام حرفه‌ای امدادگران موجب موفقیت آمیز بودن نجات بانوی بیمار اهل تندرلو شد.

در این دیدار که به دعوت فرماندار تکاب به منظور قدردانی از عملیات موفقیت آمیز امدادگران هلال احمر در روستای تندرلو انجام شد، جزییات و سختی‌های این عملیات توسط رییس و مسوول گروه امداد و نجات هلال احمر تکاب تشریح گردید.

همچنین در این دیدار فرماندار تکاب از تلاش‌ها و اقدام حرفه‌ای و به موقع و اجرای موفقیت آمیز عملیات اختصاصی ۱۲ ساعته نجات‌گران هلال احمر برای نجات جان بانوی ۶۳ ساله بیمار اهل روستای سخت‌گذر تندرلو بخش مرکزی تکاب در مسیر برفی کوهستان تجلیل و قدردانی کرد.

تکاب در منطقه کوهستانی و برفگیر در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و راه دسترسی بسیاری از روستاهای آن سخت‌گذر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha