۹ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۵۹
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84630437
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

«سینا کوروند» قهرمان شطرنج جام کشوری اکباتانا همدان شد

همدان- ایرنا- «سینا کوروند» عنوان قهرمانی ششمین دوره مسابقات شطرنج جام کشوری اکباتانا همدان را کسب کرد.

به گزارش ایرنا؛ ششمین دوره از مسابقات شطرنج کشوری جام اکباتانا با حضور ۱۲۰ شرکت کننده از سه استان همدان، کرمانشاه و زنجان در ۹ دور به روش سوئیسی به میزبانی اردوگاه ابوذر همدان برگزار شد.

در این رقابت‌ها سینا کوروند شطرنجباز همدانی عنوان قهرمانی را کسب کرد، امیرحسام جلالوند از همدان بر سکوی دوم قرار گرفت و مهران زاهری دیگر شطرنجباز همدانی سوم شد.

همچنین امین ملکی و مهدی روشنی هر ۲ از کرمانشاه به ترتیب چهارم و پنجم شدند و در بخش بانوان حدیث نوری از همدان رتبه اول را کسب کرد و مبینا مظاهری از همدان دوم شد.

در بخش مسابقات استعدادیابی استانی کمیته تیم‌های ملی نیز مهیار مردانی از همدان قهرمان شد، امیرمحمد کیمیایی و محمدمهدی بردبار هر دو از همدان به ترتیب دوم و سوم شدند.

تمامی رقابت‌های جام اکباتانا در چارچوب قوانین فدراسیون جهانی شطرنج برگزار می‌شود و جدول رتبه‌بندی نیز برای محاسبه ریتینگ به فدراسیون جهانی ارسال خواهد شد.

در اختتامیه این رقابت‌ها که با حضور امیرعرفان هاشمی دبیر فدراسیون شطرنج کشور و رییس هیات شطرنج استان همدان و مسئولان اداره ورزش و وجوانان استان همدان برگزار شد، هفتاد میلیون ریال جایزه نقدی به قهرمانان اهدا شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha