۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۵:۵۸
کد خبرنگار: 1462
کد خبر: 84629572
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

ارتباط با مردم در اولویت برنامه های دولت قرار دارد

رشت – ایرنا - مشاور رییس جمهور در امور مناطق آزاد کشور گفت: انجام سفرهای استانی و ارتباط با مردم از برنامه‌ها و اولویت‌های مهم دولت انقلابی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سعید محمد امروز در حاشیه بازدید از مناطق مختلف شهرستان آستانه اشرفیه در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه انجام سفرهای استانی از سوی دولت با هدف درک مسائل و مشکلات مردم و شهرستان های مختلف هر استان صورت می گیرد افزود: در این سفرهای استانی هر یک از وزراء و نمایندگان ویژه دولت، با حضور در شهرستان ها و مناطق مختلف از نزدیک مسائل و خواسته های مردم  را مورد بررسی قرار می دهند.

وی با بیان اینکه پس از ارائه خواسته ها و بیان مشکلات ، راهکارهای لازم در جهت رفع مشکلات در شورای اداری هر استان مطرح خواهد شد ادامه داد: امروز نیز به نمایندگی از دولت و با حضور در شهرستان آستانه اشرفیه ، خواسته ها و مشکلات مردم این منطقه مورد بررسی قرار می گیرد.

سعید محمد ، اجرای طرح توسعه حرم مطهر آقا سلطان سیدجلال‌الدین اشرف‌(ع) را از خواسته های مردم این منطقه عنوان کرد و یادآور شد: اجرای این طرح نیازمند تخصیص اعتبارات مناسب است که این موضوع در شورای اداری استان مطرح خواهد شد.

وی در ادامه بر لزوم حل مشکلات فاضلاب و همچنین لزوم حل برخی از مشکلات زیست محیطی همچون پسماند در این منطقه نیز تاکید کرد و گفت: اصلاح مصوبه هیات وزیران مبنی بر اصلاح کاربری اسکله بندرکیاشهر از صیادی به صیادی و گردشگری نیز از دیگر خواسته های مردم این منطقه است که مورد پیگیری و بررسی قرار خواهد گرفت.

مشاور رییس جمهور در امور مناطق آزاد کشور همچنین با تاکید بر اینکه بندرکیاشهر می‌تواند به یک منطقه ویژه اقتصادی تبدیل شود افزود: شهرستان آستانه اشرفیه از ظرفیت ها و توانمندی‌های ویژه‌ای در بخش‌های مهم گردشگری ، مذهبی ، اقتصادی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، سعید محمد امروز در حاشیه سفر هیات دولت به استان گیلان ، با حضور در شهرستان آستانه اشرفیه از نزدیک با مسائل و خواسته های مردم این منطقه آشنا شد.

حضور در محل فرمانداری آستانه اشرفیه و دیدار و گفتگو با فرماندار ، نماینده شهرستان و جمعی از مسئولین با هدف پیگیری برخی از طرح ها و خواسته های مردم، حضور در گلزار شهداء والامقام آستانه اشرفیه، حضور در بارگاه ملکوتی حضرت سلطان سید جلال الدین اشرف (ع) ، دیدار با خانواده شهید مدافع حرم جمال رضی، بازدید از روند اجرای طرح توسعه حرم مطهر و همچنین روند پروژه بازگشایی طرح توسعه حرم، بازدید از مجموعه ساختمان های تاریخی شیلات بندرکیاشهر ، بازدید از اسکله بندرکیاشهر ، حضور در جمع مردم و بازاریان منطقه و پیگیری مشکلات آنان از جمله برنامه های سعید محمد در این سفر بوده است.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان ، با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای 105 روستا و حدود 108  هزار نفر جمعیت  است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha