امام جمعه مهاباد: شهروندان نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی جدی باشند

مهاباد- ایرنا- امام جمعه مهاباد با اشاره به افزایش آمار مبتلایان سویه جدید کرونا گفت: شهروندان نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی جدی بوده و برای دریافت مراحل سه گانه واکسیناسیون اقدام کنند.

ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه نماز جمعه این هفته مهاباد افزود: آمارهای اخیر نشان دهنده شیوع قابل توجه سویه کرونا و آغاز پیک ششم در سطح کشور را دارد و ضروری است مردم برای حفظ جان خود و اطرافیان نسبت به رعایت توصیه های پزشکی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

وی ادامه داد: طبق گفته متخصصان امر شیوع سویه جدید کرونا برای کودکان و همچنین افرادی که دارای بیماری زمینه ای و با بنیه جسمی ضعیفی دارند خطرناک بوده و دست کم گرفتن آن می تواند جان عزیزمان را بگیرد.

امام جمعه مهاباد با اشاره به شروع واکسیناسیون افراد ۹ تا ۱۲ سال اظهار داشت: والدین نیز باید در متقاعد کردن فرزندان نسبت به تزریق مراحل سه گانه واکسیناسیون و ریشه کن شدن این بیماری همکاری کنند.

ماموستا امامی در ادامه ضمن گرامیداشت نزدیک شدن ایام الله دهه فجر گفت: آرزوی همه اقوام ایرانی در بهمن ماه سال ۱۳۵۷ با پیروزی انقلاب اسلامی و بازگشت رهبر کبیر انقلاب یه میهن محقق شد.

وی همچنین صعود تیم ملی را به مسابقات جام جهانی تبریک گفت و بیان کرد: در روزی که بانوان ما با رعایت شئونات اسلامی در استادیوم حاضر بوده و مسوولان ارشد کشوری نیز در بین مردم عادی بازی تماشاگر بازی بودند، زودترین صعود تیم ملی کشورمان به مسابقات جام جهانی قطر رقم خورد.

ماموستا امامی حضور مقامات ارشد کشوری در بین تماشاگران را به  فال نیک گرفت و گفت: هر اندازه مدیران و مسوولان کشوری ما فاصله کمتری با مردم داشته و مانند یک فرد عادی در بین مردم حضور یافتند، برکات و رضایت بیشتر مردم را در پی خواهد داشت.

وی همچنین با اشاره به اینکه جنگ و ناامنی جز خسارت اقصادی و نابودی را به همراه نداشته است، افزود: امروز کشور یمن آماج حملات ظالمانه قرار گرفته و این بمباران جز تخریب بنیاد اقتصادی کشورهای مسلمان هیچ ثمره و سودی نخواهد داشت.

به گزارش ایرنا، آمار مبتلایان کرونا نسبت به یک ماه گذشته بیش از ۱۰ برابر  افزایش یافته است.

تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته ضمن پیروزی یک بر صفر مقابل تیم ملی عراق صعود خود را به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به فاصله سه بازی به پایان مسابقات قطعی کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha