شهردار: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری دامغان با ۵۶ درصد افزایش تقدیم شورا شد

سمنان- ایرنا- شهردار دامغان گفت: لایحه بودجه سال آینده شهرداری دامغان با ۵۶ درصد افزایش بودجه نسبت به سال ۱۴۰۰، به شورای اسلامی شهر تقدیم شد.

سیدمحمد تقوی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ به میزان یکهزار و ۴۰۸ میلیارد ریال برای بررسی به شورای اسلامی شهر دامغان تقدیم شده است.

وی ادامه داد: با توجه به رشد فزاینده هزینه های نگهداشت شهر در توسعه زیر ساخت ها، تورم غیر متعارف در هزینه های عمرانی و دیگر هزینه های جاری، رشد بودجه‌ روند منطقی را نسبت به سال‌های گذشته داشته ایم.

تقوی، تنظیم بودجه شهرداری را حاصل بیش از ۲۰ ساعت کار کارشناسی با مدیران دانست و اظهار داشت: روند تنظیم بودجه با سال‌های قبل متفاوت بوده است و بودجه سال آینده با در نظر گرفتن اسناد بالادستی و سیاست‌های اقتصادی، توسعه عمرانی شهر و تقویت رویکرد فرهنگی و اجتماعی، تنظیم شده است. 

وی تصریح کرد: در سال آینده توجه به میادین ورودی و خروجی شهر و رسیدگی به آثار باستانی با هدف ایجاد نشاط اجتماعی، توسعه شهری و رونق گردشگری، به صورت ویژه مورد توجه قرار دارد. 

شهردار دامغان گفت: در بودجه سال آینده، زمینه لازم برای مشارکت سرمایه گذاران در زیر ساخت های شهری و تامین بودجه از منابع شهرداری در اولویت قرار گرفته است.

به گزارش ایرنا، بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری دامغان در تاریخ ۱۰ اسفند ۹۹ با اعتبار ۹۰۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به تصویب شورای شهر رسید.

شهرستان دامغان در فاصله ۱۱۵ کیلومتری شرق مرکز استان سمنان، حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha