۷ بهمن ۱۴۰۰، ۸:۱۲
کد خبرنگار: 2087
کد خبر: 84627382
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی تیم ملی جوانان: هدفگذاری بدمینتون بانوان حضور در المپیک است

شاهرود - ایرنا - سرمربی تیم ملی جوانان بدمینتون بانوان ایران گفت: چشم انداز این رشته تربیت بازیکنان جهانی و حضور در میدان المپیک است که تاکنون در این مسیر پیشرفت خوبی حاصل شده است.

نگین امیری پور روز پنجشنبه در گفت‌وگو با ایرنا، در حاشیه برگزاری اردوی تیمش در شاهرود استعدادیابی را یکی از اصلی ترین اقدامات برنامه ریزی فدراسیون‌ها در هر رشته ورزشی دانست و افزود: فدراسیون بدمینتون نیز در این راستا از سالیان قبل برنامه‌ریزی و اقدامات ارزشمندی را انجام داد که اکنون حضور استعدادهای کشف شده قبل در اردوی تیم ملی جوانان را شاهد هستیم.

وی به دغدغه‌های بازیکنان حرفه‌ای این رشته ورزشی اشاره کرد و اظهار داشت: حضور بازیکنان ملی در مسابقات برون مرزی که پیشرفت و کسب تجربه در مسابقات المپیک و جهانی را به همراه دارد، نیازمند حمایت مالی است و از آنجا که بدمینتون بودجه زیادی را در وزارت ورزش و جوانان به خود اختصاص نداده ، در این زمینه با مشکلاتی رو به رو است.

امیری پور با بیان اینکه نخستین اردوی رسمی فدراسیون در بخش جوانان و نوجوانان تیم ملی بانوان در سال جاری به میزبانی شاهرود از یکم تا نهم بهمن سال جاری در حال برگزاری است، افزود: با توجه به شرایط همه گیری کرونا و امتحانات حضوری بازیکنان، این اردو حدود دو هفته قبل از مسابقات دومین دوره سریر جوانان و سی امین دوره از مسابقات بین‌المللی بزرگسالان بدمینتون جام فجر ایران در شیراز برگزار شد تا پس از پایان آن به صورت مستقیم برای برگزاری اردوی مشترک قبل از مسابقات به شیراز سفر کنیم.

وی ادامه داد: تعداد بازیکنان ملی در این اردو ۱۵ نفر است که پنج نفر از آنان کمتر از ۱۵ سال و ۱۰ نفر کمتر از ۱۹سال سن دارند.

سرمربی تیم ملی جوانان بدمینتون بانوان ایران با بیان اینکه شاهرود همیشه یکی از بهترین میزبان‌های اردوهای ورزشی در رشته بدمینتون است، یادآور شد: این شهرستان به دلیل وجود مربیان خوب و جوان توانسته بازیکنان شایسته ای را در سطح ملی پرورش دهد.

اردوی تمرینی تیم ملی بدمینتون جوانان دختر در سالن آکادمی بدمینتون شاهرود در حال برگزاری است.

در شهرستان شاهرود ۳۵۰ نفر آقا و خانم در رشته بدمینتون فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha