تیرک دروازه مانع از انتقام و طلسم‌شکنی تراکتور شد/ قلعه‌نویی با یک امتیاز به خانه برگشت

تهران- ایرنا- تراکتور با بدشانسی نتوانست از سد گل‌گهر بگذرد تا همچنان در بحران باقی بماند و ششمین هفته متوالی بدون برد را در لیگ برتر پشت سر بگذارد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های تراکتور تبریز و گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۵ به وقت تهران در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفتند که در پایان تساوی بدون گل حاصل شد و ۲ تیم امتیازات را تقسیم کردند.

تراکتور در بازی رفت با هدایت فیروز کریمی باخت سنگین چهار بر یک را تجربه کرده بود و این بار با سرمربیگری زوونیمیر سولدو برای جبران به میدان آمده بود اما نتوانست برد را از آن خود کند. پیمان بابایی حتی تیردروازه محسن فروزان را هم به صدا درآورد اما تی‌تی‌ها برای سومین هفته متوالی تن به تساوی دادند و برای ششمین هفته در لیگ برتر در حسرت پیروزی باقی ماندند. تراکتور حالا با ۱۴ امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفته است.

در سوی مقابل گل‌گهر سیرجان با این یک امتیاز بیرون از خانه ۲۲ امتیازی شد و برای دومین هفته پی در پی به تک امتیاز قناعت کرد. سیرجانی‌ها با ۲۲ امتیاز رتبه هفتم را به خود اختصاص داده‌اند.

ترکیب تراکتور: محمدرضا اخباری، هادی محمدی، سعید ایران‌خواه، عبدالله ناصری، ابوالفضل رزاق‌پور، اکبر ایمانی، علی نجفی، شاهین ثاقبی، سامان نریمان‌جهان، رضا دهقانی، پیمان بابایی.

ترکیب گل گهر: محسن فروزان، آرمین سهرابیان، امین پورعلی، میلاد زکی پور، سیداحمد موسوی، علیرضا علیزاده، علی اصغر عاشوری، سعید صادقی، مرتضی تبریزی، محمدرضا خانزاده، کی روش استنلی.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha