تردد خودرویی محور کیاسر مازندران از سر گرفته شد

ساری - ایرنا - رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ساری از بازگشایی محور کوهستانی کیاسر این شهرستان از سمت سمنان به مازندران خبر داد و گفت : از هم اکنون تردد خودرویی در این محور از سر گرفته شد.

سیدعلی صادقی عصر یکشنبه در گفت و گو با ایرنا توضیح داد : بنا بر تصمیم پلیس راه کشور محور کیاسر از سمت سمنان به مازندران به دلیل وضعیت بد آب و هوایی و یخبندان از پنجنشبه شب هفته پیش تا ظهر امروز مسدود اعلام شده بود و اکنون پس از حدود سه شبانه روز این محور زیر بار ترافیک خودرویی رفته است.

وی با توضیح این که ماموران راهداری با همه تجهیزات در محور حضور دارند و محور کاملا پاکسازی شده است، افزود : دستور بازگشایی این محور پس از بررسی پلیس راه مازندران صادر شد.

صاد قی در عین حال به رانندگان هشدار داد که به دلیل ذوب شدن آب و یخبندان شبانه ، این محور همچنان بسیار لغزنده است و هر گونه بی احتیاطی منجر به حادثه مرگبار خواهد شد.

هواشناسی مازندران پیش‌بینی کرده است که با وجود افزایش دمای هوای استان از امروز یکشنبه تا اواسط هفته جاری، سرما و یخبندان شبانه همچنان تا پایان هفته در مناطق ساحلی و جلگه‌ای و ارتفاعات این استان ماندگار خواهد بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha