۴ بهمن ۱۴۰۰، ۸:۳۳
کد خبرنگار: 1291
کد خبر: 84623625
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جاده ۱۵ روستای کوهرنگ بازگشایی شد

۴ بهمن ۱۴۰۰، ۸:۳۳
کد خبر: 84623625
جاده ۱۵ روستای کوهرنگ بازگشایی شد

شهرکرد- ایرنا- فرماندار کوهرنگ با اشاره به فعالیت سامانه بارشی اخیر در چهارمحال و بختیاری گفت: جاده ۱۵ روستای دهستان موگویی این شهرستان از مسیر استان‌های لرستان و اصفهان بازگشایی شد.

مرتضی زمان‌پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: مسیر ارتباطی ۱۵ روستای دهستان موگویی شهرستان کوهرنگ به‌علت بارش برف سنگین در روزهای اخیر بسته شده بود که با تلاش نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از طریق بزنوید لرستان و کلوسه فریدن اصفهان بازگشایی شد.

وی افزود: با فعالیت سامانه بارشی اخیر در چهارمحال و بختیاری راه ارتباطی افزون‌بر ۱۵۰ روستای شهرستان کوهرنگ قطع شد که از این تعداد تاکنون جاده ۱۴۳ روستا بازگشایی شده است.

زمان‌پور تصریح کرد: جاده هفت روستای دیگر در منطقه لبد شهرستان کوهرنگ نیز همچنان مسدود است که با تلاش نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در حال بازگشایی است.

وی یادآور شد: جاده هفت روستای منطقه سه‌جوگاوشیر شهرستان کوهرنگ تا پایان بارش‌ها ممکن نیست اما نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای بازگشایی این مسیر در تلاش هستند.

به گزارش ایرنا، براساس اعلام اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری، با بارش برف روزهای اخیر در شهرستان کوهرنگ، ارتفاع برف در این ایستگاه ۵۸ سانتی‌متر اعلام شد.

چلگرد مرکز شهرستان کوهرنگ در ۹۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha