سپاهان با بحران به خواب زمستانی رفت؛ طلا و مس

تهران- ایرنا- سپاهان در جدال با میزبان خود مس رفسنجان حرفی برای گفتن نداشت و برد یک بر صفر را با باخت سه بر یک عوض کرد تا در شرایطی نامناسب به تعطیلات نیم‌فصل قدم بگذارد.

به گزارش ایرنا، تیم‌های مس رفسنجان و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۵ امروز(شنبه) در اولین دیدار هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میزبان با نتیجه سه بر یک از سد میهمان مدعی خود گذشت.

در ثانیه ۱۳ شاهد به ثمر رسیدن سریع‌ترین گل این فصل فوتبال کشورمان بودیم. اشتباه مدافعان و دروازه‌بان مس باعث شد تا شهریار مغانلو برای سپاهان گلزنی کند اما این تازه شروع ماجرای این مسابقه جذاب بود.

مس رفسنجان در همان نیمه اول به بازی برگشت. اشتباه گئورگی گولسیانی باعث شد تا گادوین منشا در دقیقه ۱۹ حساب کار را به تساوی یک بر یک بکشاند. ستاره نیجریه‌ای مس ۱۷ دقیقه بعد توانست دهمین گل این فصل خود را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.

در نیمه دوم سپاهان برای جبران پیش کشید اما عملکرد خوب مدافعان تیم محمد ربیعی اجازه قدرت‌نمایی به طلایی‌پوشان را نداد. دقیقه ۸۲ تیر خلاص به پیکره سپاهان زده شد و ارسال فراز امامعلی از سمت چپ با شوت سهمگین و غیر قابل مهار محسن آذرباد همراه شد تا مس به گل سوم خود دست پیدا کند و انتقام شکست دور رفت را بگیرد.

سپاهان برای پنجمین بار در این فصل باخت را تجربه کرد و با ۲۹ امتیاز با وجود اینکه همچنان تیم سوم جدول باقی ماند اما نتوانست فاصله‌اش با صدر را کاهش دهد. آنها چند روز قبل در جام حذفی هم به آلومینیوم باخته و با این جام وداع تلخی داشتند. مس اما با بعد از ۲ بازی بدون برد موفق شد دوباره به کورس بازگردد و با ۲۶ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی جای بگیرد.

ترکیب مس: فایز الرشیدی، مجید نصیری، فرشاد محمدی‌مهر، عقیل کعبی، حسن جعفری، مهدی حسینی، رضایی، مهدی ترکمان، محسن آذرباد، مجید علیاری، گادوین منشا.

ترکیب سپاهان: کریستوفر کنت، گئورگی ولسیانی، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد کریمی، مسعود ریگی، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده، شهریار مغانلو.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha