۱ بهمن ۱۴۰۰، ۲۰:۵۳
کد خبرنگار: 2087
کد خبر: 84621829
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پلیس: مردم در محورهای شمالی شهرستان شاهرود تردد نکنند

شاهرود- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود گفت: هموطنان با توجه به بسته بودن جاده های شمالی این شهرستان از تردد در این مسیرها خودداری کنند.

سرهنگ علی کریمی شامگاه جمعه به خبرنگاران اظهار داشت: محورهای شاهرود- آزادشهر و شاهرود- گرگان به دلیل سرما و یخبندان شدید همچنان مسدود است.

وی با انتقاد از حجم بالای تردد هموطنان با وجود هشدارهای پلیس، تأکید کرد: از همه شهروندان شاهرودی و نیز مسافرانی که قصد عبور از این مسیر را دارند خواهش می کنیم به هیچ وجه در راه های منتهی به این جاده ها رفت و آمد نکنند.

به گزارش ایرنا، برف و بوران شدید از بامداد جمعه در شاهرود سبب بسته شدن جاده های شمال این شهرستان در مرز با استان گلستان شده است. 

امروز صبح تعدادی از خودروهای سواری که در مسیر شاهرود-آزادشهر گرفتار شده بودند با کمک خودروهای سنگین ارتش رهاسازی شدند. مسافران چند اتوبوس نیز در مسجد جامع روستای قلعه نوخرقان ساماندهی شدند.

همچنین طوفان شدید سبب بر زمین افتادن درختان و تجهیزات ساختمانی و وارد شدن خسارت های فراوان به شبکه توزیع برق شاهرود شده است.به گفته مدیر توزیع برق شاهرود، هم اکنون برق رسانی در سطح شهرستان تثبیت شده است.

بنا بر اعلام مدیریت آموزش و پرورش شاهرود، کلاس های درس در همه مقاطع تحصیلی شهر شاهرود نیز فردا در بستر شاد برگزار می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha