۳۰ دی ۱۴۰۰، ۱۵:۲۴
کد خبرنگار: 2146
کد خبر: 84620741
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرپرست فرمانداری: آرد به اندازه کافی در پاوه وجود دارد

کرمانشاه ـ ایرنا ـ سرپرست فرمانداری پاوه با اشاره به بارش برف سنگین در این شهرستان، گفت: در حال حاضر یکی از دغدغه‌های همشهریان شلوغی نانوایی‌های است که به مردم اطمینان می‌دهم آرد به اندازه کافی در شهرستان وجود دارد.

«جلیل بالایی» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: برای رفاه حال همشهریان ساعت کاری نانوایی های شهرستان افزایش پیدا می کند و نانوایی ها حق تعطیلی ندارند و انتظار ما از مردم این است که به اندازه نیاز روزانه نان تامین کنند.

وی ادامه داد: با وجود اینکه برق شهر نوسود روز گذشته وصل شد اما باز هم دچار خاموشی شد که در نهایت با تلاش سیم بانان ، برق شهر نوسود و روستای هجیج ساعتی قبل مجددا وصل شد.

سرپرست فرمانداری پاوه با بیان اینکه همچنین مشکل تامین برق ایستگاه پمپاژ آب بل به نودشه نیز برطرف شد اظهار داشت: روز گذشته نیز برق روستاهای های کرمله ، کیمنه ، بیدرواس، دزآور ،تشار ، هیروی ، نیسانه و داریان نیز که بر اثر بارش برف قطع شده بود متصل شد.

بالایی گفت: بر اساس مدیریت بحران جامعه محور برای امدادرسانی به مناطق سخت گذر از ظرفیت آفرودسواران شهرستان بهره گرفتیم و خوشبختانه همکاری بسیار خوبی با ستاد بحران داشتند.

موج دوم بارش برف در بخش غربی کرمانشاه و مرکز استان از بامداد پنجشنبه آغاز شده و براساس اعلام هواشناسی بارش ها تا روز جمعه ادامه دارد.

شهرستان پاوه با بیش از ۶۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲۰ کیلومتری شمال غربی کرمانشاه واقع شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha