۳۰ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۰۲
کد خبر: 84620348
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سرمربی زنیت انتقال سردار آزمون به یوونتوس و لیون را رد کرد

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال زنیت گفت: سردار آزمون فصل را در زنیت به پایان می رساند و سپس در فصل تابستان به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم دیگری می شود.

به گزارش ایرنا، در این مدت خبر انتقال سردار آزمون به تیم های لیون فرانسه و یوونتوس تیتر رسانه‌های ایتالیا بود.

تیتر روزنامه گاتزتا دلا اسپورت ایتالیا و بررسی جانشینان «فدریکو کیه‌زا» در یوونتوس این شائبه را به وجود آورد که مهاجم ایرانی تیم زنیت روسیه یکی از اهداف زمستانی بانوی پیر در فوتبال ایتالیا است و برخی با کم هزینه خواندن این انتقال برای یونتووس انتقال «سردار آزمون» به سری ‌A را محتمل دانستند. اما با وجود این بازی رسانه‌ای، رییس باشگاه زنیت پیشنهاد یونتووس برای جذب مهاجم ایرانی را به طور کلی رد کرد.

در این میان این خبر هم منتشر شد که تیم لیون فرانسه نیز علاقه بسیار زیادی به خرید آزمون دارد و هر لحظه ممکن است خبر انتقال این بازیکن ایرانی به فرانسه منتشر شود.

اما در جواب همه این شائبه ها،  شبکه تی وی مچ به گفت و گو با سرگئی سماک پرداخت و سرمربی زنیت درباره انتقال سردار آزمون اظهار داشت: این موضوع خیلی ساده و قابل درک است. در این موضوع فقط میل بازیکن نقش دارد. سردار آزمون فصل را در زنیت به پایان می رساند و سپس در فصل تابستان به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم دیگری می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha