۲۹ دی ۱۴۰۰، ۱۷:۰۳
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 84619688
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

اترک خراسان شمالی دومین پیروزی خود را در لیگ کسب کرد

بجنورد- ایرنا- تیم فوتبال اترک خراسان شمالی در دهمین دیدار خود در رقابت‌های لیگ دسته ۲ فوتبال کشور برابر ایمان سبز شیراز دومین پیروزی خود را در لیگ تجربه کرد.

به گزارش ایرنا در این دیدار از رقابت های لیگ دسته ۲ کشور که عصر چهارشنبه به میزبانی بجنورد برگزار شد، اترک با نتیجه یک بر صفر برابر ایمان سبز شیراز به برتری رسید.

تک گل این سه امتیازی ارزشمند برای اترک را پوریا قشلاقی از نقطه پنالتی به ثمر رساند.

تیم فوتبال اترک خراسان شمالی در دیدار قبلی خود برابر تیم شاهین بندر عامری با نتیجه ۲ بر یک شکست خورده بود و این پیروزی، دومین سه امتیازی است این تیم در این فصل کسب می کند.

اترک خراسان شمالی تاکنون در رقابت های لیگ دسته دو کشور، ۱۰ بار به میدان رفته است که ماحصل آن ۶ شکست، دو تساوی و دو برد بوده است.

براساس جدول سازمان لیگ، اترک خراسان شمالی در دیدار بعدی خود مهمان گل ریحان خواهد بود.
هم اکنون این تیم با هشت امتیاز در رده سیزدهم لیگ دسته ۲ فوتبال کشور و بالاتر از تیم قعر جدولی گل ریحان قرار دارد.

اترک خراسان شمالی با نام کامل باشگاه فرهنگی ورزشی اترک خراسان شمالی در سال ۱۳۹۸ با خرید امتیاز باشگاه فوتبال مقاومت تهران توسط اداره ورزش و جوانان استان خراسان شمالی تاسیس شد.

این تیم فصل گذشته در رقابت های لیگ دسته ۲ کشور، ۲۵ بار به میدان رفت که ماحصل آن ۸ تساوی، ۸ برد و ۹ شکست و کسب ۳۲ امتیاز است که با این امتیاز این تیم در رده نهم گروه ب رقابت های فوتبال دسته دوم باشگاه‌های کشور قرار گرفت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha