برآورد تحقق بودجه امسالِ شهرداری سمنان تا ۷۰ درصد است

سمنان- ایرنا- شهردار سمنان گفت: چشم‌انداز میزان تحقق بودجه این نهاد تا پایان سال ۱۴۰۰ تا میزان ۷۰ درصد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایرنا، سید علی مرتضی نژاد روز چهارشنبه به رسانه ها افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۰ تا پایان پاییز ۴۰ درصد بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری سمنان محقق شد و تا پایان سال با افزایش پرداختی های عوارض توسط شهروندان و دیگر فعالیت های درآمدی، امید است این میزان به ۷۰ درصد بودجه برسد.

وی تکمیل طرح های ناتمام را اولویت بودجه ۱۴۰۱ شهرداری سمنان برشمرد و ابراز داشت: بودجه ۱۴۰۱ شهرداری سمنان به شورای اسلامی شهر در تاریخ مقرر ارایه شد و توسعه عمرانی شهر و تکمیل طرح های ناتمام از اولویت های اساسی شهرداری است.

شهردار سمنان گفت: توسعه عمرانی شهر و تکمیل طرح های ناتمام و به ویژه تکمیل زیرساخت‌ها از اولویت های اساسی شهرداری است.

مرتضی نژاد تکمیل کردن طرح های فاضلاب شهری ، تقاطع‌های غیرهمسطح امام حسن (ع) و روزیه و پل های خیرآباد و حسن آباد را مهمترین طرح های عمرانی سال آینده شهرداری سمنان برشمرد و بیان کرد: با توجه به افزایش هزینه‌های جاری که بیشتر متوجه افزایش نرخ حقوق و دستمزد و دیگر اقلام ضروری در کشور است، تلاش شده تا فعالیت های فرهنگی در کنار فعالیت های عمرانی از برنامه های مهم شهرداری باشد.

شهردار سمنان با اشاره به تدوین بودجه به صورت محله محوری و وجود هفت ناحیه شهری اظهار داشت : هوشمندسازی شهر و پیاده‌سازی کامل فرآیندهای شهرداری الکترونیک ، انجام طرح های کوچک مقیاس در سطح محله ها با استفاده از توانایی های نواحی ، مشارکت در تکمیل باغ موزه دفاع مقدس و بازآفرینی بافت های فرسوده و ناکارآمد از دیگر محورهای بودجه ۱۴۰۱ است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha