مسابقات والیبال بانوان کشور با صعود تیم میزبان در تربت‌حیدریه پایان یافت

تربت‌حیدریه- ایرنا- تیم‌های والیبال تربت‌حیدریه به نمایندگی از خراسان رضوی و شهرکرد به نمایندگی از چهارمحال و بختیاری با غلبه بر حریفان خود به مرحله بعد مسابقات والیبال بانوان کشور صعود کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در روز پایانی دور برگشت مسابقات لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور که عصر روز سه‌شنبه در سالن ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی تربت حیدریه برگزار شد تیم‌های رامسر مازندران و سنندج کردستان از ادامه حضور در رقابت‌های مرحله بعد بازماندند.
رییس هیات والیبال تربت‌حیدریه در حاشیه این رقابت‌ها به خبرنگار ایرنا گفت: در این مسابقه‌ها که از دیروز آغاز شده‌ بود چهار تیم خراسان رضوی، مازندران، کردستان و چهارمحال و بختیاری از گروه هشتم حضور داشتند.
احمد رضوی افزود: در این رقابت‌ها خراسان رضوی با پنج تیم شرکت داشت که ۲ تیم آن شامل مهرثامن و ستارگان درخشان از تربت‌حیدریه هستند.  
وی ادامه داد: در مسابقه‌هایی که تربت حیدریه میزبان بود تیم مهرثامن حضور داشت و تیم دیگر این شهرستان در گروه یکم نیز به عنوان دیگر نماینده استان خراسان رضوی در فریدون‌کنار با تیم‌های آذربایجان شرقی، هرمزگان و مازندران در حال رقابت است.
او با بیان این که مسابقات لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور در قالب هشت گروه به طور همزمان در هشت شهر کشور در حال انجام است افزود: در این رقابت‌ها ۳۲ تیم حضور دارند و دور رفت آنها نیز ابتدای دی ماه امسال برگزار شد.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha