فرماندار: ملایر با ۲ برند جهانی در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری شرکت می‌کند

همدان- ایرنا- سرپرست فرمانداری ملایر گفت: هنرمندان این شهرستان با ۲ برند جهانی مبلمان منبت و انگور در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران و به صورت مستقل در غرفه‌های استانی و شهرستانی شرکت می کنند.

به گزارش ایرنا؛ "حسین فارسی" روز سه‌شنبه در جلسه هماهنگی شرکت در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، افزود: ملایر تنها شهر خاورمیانه و غرب کشور با ۲ نشان جهانی است که ظرفیت‌های ویژه‌ای در حوزه گردشگری دارد.

وی بر لزوم حضور پررنگ شهر جهانی ملایر با ۲ برند مبلمان منبت و انگور و دیگر برندهای ملی در این رویداد مهم فرهنگی تاکید کرد و اظهار داشت: برپایی این نمایشگاه فرصتی مغتنم برای معرفی ظرفیت‌های شهرستان در حوزه‌های مختلف گردشگری، صنایع دستی، سوغات و جاذبه‌های طبیعی و گردشگری است.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر با تاکید بر اینکه گردشگری ملایر باید در کنار پنج استان دیگر غرب کشور به خوبی شناسانده شود و بدرخشد، افزود: برپایی این نمایشگاه فرصت مغتنمی است تا ملایر به نحو مطلوب هنر خود را در بازاریابی و برقراری ارتباط‌ با سایر استان‌ها به کار گیرد و خروجی مناسبی از این نمایشگاه داشته باشد.

وی گفت: علاوه بر معرفی مبلمان منبت و انگور، دیگر ظرفیت‌ها همچون مرواربافی، سوغات، جاذبه‌های طبیعی و دیدنی، تعاونی باغداران و انجمن تولید و صادرکنندگان کشمش و دیگر صنایع وابسته این شهرستان با حضور در نمایشگاه، توانمندی‌های گردشگری ملایر را معرفی کنند.

فرماندار: ملایر با ۲ برند جهانی در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری شرکت می‌کند

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی‌، صنایع دستی و گردشگری استان همدان نیز دراین جلسه گفت: در نمایشگاه امسال پنج استان غرب کشور به صورت منطقه‌ای حضور دارند و طراحی یکپارچه‌ای صورت گرفته است.

"علی خاکسار" با بیان اینکه ۳۴ غرفه در این نمایشگاه برای معرفی برندهای گردشگری پیش‌بینی شده است، افزود: غرفه‌های ویژه‌ای نیز برای معرفی برندهای جهانی درنظر گرفته شده است.

به گزارش ایرنا؛ پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری از نهم تا دوازدهم بهمن در تهران برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha