شاگردانم با وجود زمین لغزنده توانستند به حق خود برسند

بندرعباس- ایرنا- سرمربی تیم شهردار بندرعباس پس از پایان بازی تیمش مقابل شهید اورکی اسلامشهر گفت: بازی امروز به علت لغزندگی وناهمواربودن زمین کار هر ۲ تیم را سخت کرده بود و شاگردانم با این وجود با دوندگی وتلاش بیشتر سربلند از میدان بیرون آمدند و در پایان توانستند به حق خود برسند.

امیر خلیفه اصل دوشنبه شب با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: تیم شهید اورکی اسلامشهر که در رده چهارم جدول قرار دارد، آمده بود تا از این دیدار امتیاز بگیرد، اما شاگردانم با توجه به باخت قبلی دراین دیدار بازی جانانه ای از خود ارائه دادند و موفق شدیم در نیمه نخست با گل هادی دهقانی با پیروزی به رختکن برویم.
 وی اظهار داشت: در نیمه دوم تیم حریف فشار زیادی برای زدن گل تساوی به ما وارد کرد اما دفاع خوب شاگردانم باعث شد تک گل بازی را حفظ کنیم.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در پایان گفت: تیم شهرداری پنجم بهمن در بندرعباس میزبان تیم پیام توس مشهد است که اگر بتوانیم سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم فاصله خود را با صدر جدول به ۲ امتیاز کاهش می دهیم.
تیم فوتبال شهرداری بندرعباس عصر امروز دوشنبه در بازی معوقه در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس میزبان تیم شهید اورکی اسلامشهر بود و در پایان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.
 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha