۲۷ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۴۸
کد خبرنگار: 1429
کد خبر: 84616689
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

معاون استاندار: وضعیت تامین و عرضه مرغ در ایلام مطلوب است

ایلام - ایرنا - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: وضعیت عرضه مرغ در استان مطلوب است و مشکلی از نظر تامین مرغ نداریم.

به گزارش ایرنا، جهانگیر رستمزاد روز دوشنبه در نشست کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار اظهار داشت: وضعیت جوجه ریزی بسیار مناسب است و علاوه بر میزان مورد نیاز استان با مازاد تولید گوشت مرغ مواجه ایم.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل تنظیم بازار مازاد مرغ تولیدی به خارج از استان صادر می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام یادآور شد: پیگیری لازم برای تامین اقلام اساسی مورد نیاز بازار همچنان ادامه دارد و در تلاش هستیم مشکلی برای مردم در این راستا ایجاد نشود.

رستمزاد تاکید کرد: با توجه به تشکیل کمیته اقدام تنظیم بازار در راستای ایجاد امنیت غذایی بازدید از سطح بازار بشدت و محسوس تر انجام می گیرد.

نانوایی های با کیفیت تشویق می شوند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: همچنان که نانوایی های که متخلف هستند باید کسر سهمیه و با آنها برخورد شود، نانوایی هایی که دارای نان با کیفیت و رعایت بهداشت و زمان پخت نان و سایر آیتم ها هستند، تشویق شوند.

وی به ضرورت ساماندهی بازدیدها از نانوایی ها و همچنین لزوم رعایت نکات مورد نظر و اثرگذاری بازدیدها تاکید کرد.

رستمزاد اظهار داشت: دستگاه های متولی باید در راستای حفظ سلامت مردم با توجه به تاکید استاندار بر ساماندهی نانوایی ها نظارت ها را جدی و مستمر از نانوایی ها انجام دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha