۲۷ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۳۱
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 84616242
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سیلاب در شهرستان خواف خسارت به جای گذاشت

۲۷ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۳۱
کد خبر: 84616242
سیلاب در شهرستان خواف خسارت به جای گذاشت

گناباد-ایرنا- فرماندار خواف گفت: به دلیل حجم زیاد بارندگی طی ۲ روز گذشته سیلاب بیشتر بخشهای مناطق شهری و روستایی این شهرستان را فرا گرفته و خسارتهایی را بر جای گذاشته است.

حسین سنجرانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارندگی شدید حدود ۹۰ میلی متری و سیلاب ناشی از آن موجب خسارتهایی به بخشهای کشاورزی، آب گرفتگی منازل مسکونی، تخریب چند دیوار دامداری و باغهای کشاورزی در مناطق شهری و روستایی و خسارتهایی به محورهای مواصلاتی شهرستان خواف شده است

وی با اشاره به این که وقوع سیلاب از اکثر مناطق شهری و روستایی خواف گزارش شده ولی میزان آن در بخشهای سلامی و سنگان بیشتر است ادامه داد: گروههای ارزیابی و برآورد خسارت به مناطق شهری و روستایی بخشهای مرکزی، جلگه زوزن، سنگان و سلامی اعزام و میزان دقیق خسارتهای وارده بعد از برآورد دقیق اعلام می شود.

فرماندار خواف گفت: به دنبال وقوع سیلاب جلسه ستاد پیشگیری و فرماندهی بحران در این شهرستان تشکیل و تصمیمهای پیشگیرانه و اجرایی برای کاهش خسارتهای وارده اخذ و به دستگاههای اجرایی ابلاغ شد.

بیشترین میزان بارندگی به میزان ۴۳.۲ میلی متر مربوط به بخش سلامی شهرستان خواف بوده است.

شهرستان ۱۵۰ هزار نفری خواف با چهار بخش مرکزی، سنگان، جلگه زوزن و سلامی و ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha