تردد در گردنه "مایین‌بلاغ" تکاب بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست

مهاباد- ایرنا- فرمانده پلیس‌راه شاهیندژ - تکاب با بیان اینکه این محور همچنان برفی و کولاکی است، گفت: تردد، خودروها در گردنه مایین‌بلاغ در ۳۵ کیلومتری تکاب بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست.

سرگرد رضا پاکرو روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگا ایرنا افزود: محورهای مواصلاتی تکاب از جمله مسیر شاهین‌دژ - تکاب برفی و لغزنده است از این‌رو توصیه می‌شود رانندگان هنگام تردد در این محور به‌طور حتم از زنجیرچرخ استفاده کنند و سوخت کافی به‌همراه داشته باشند.

وی بیان‌کرد: باتوجه به تداوم بارش برف در منطقه شهروندان از ترددهای غیرضروری در محورهای بین شهری خودداری کرده و تا چند روز آینده نیز سفر نکنند.

فرمانده پلیس‌راه شاهین‌دژ - تکاب با بیان اینکه نیروهای پلیس راه به‌طور مستمر در محورهای مواصلاتی حضور دارند، اظهار داشت: رانندگان هنگام تردد در جاده‌ها فاصله طولی بین خودروها را رعایت کنند و با سرعت مطمئنه و احتیاط کامل حرکت کنند.

سرگرد پاکرو اضافه‌ کرد: ماموران پلیس راه در کنار راهداران و نیروهای امدادی به صورت شبانه‌روزی به رانندگان و خودروهای گرفتار شده در برف و کولاک گردنه مایین بلاغ تکاب خدمات ارائه می‌کنند.

وی افزود: خودروهایی که هنگام بارش برف در این محور گرفتار می‌شوند و قادر به تردد نیستند شامل خودروهایی هستند که فاقد زنجیرچرخ بوده و در گردنه مایین بلاغ به آنها امدادرسانی می‌شود.

بارش شدید برف از ساعت پنج عصر دیروز، یکشنبه در تکاب آغاز شده و همچنان ادامه دارد که این امر موجب اختلال در ترددهای جاده‌ای شده است.

تکاب در منطقه‌ای کوهستانی و برف‌گیر در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha