۲۷ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۵۹
کد خبرنگار: 3110
کد خبر: 84616201
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۵۰ بسته غذایی و پنج عدد بخاری برقی بین سیل زدگان مورموری توزیع شد

ایلام - ایرنا - مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام ( ره ) ایلام گفت: ۱۵۰ بسته غذایی و پنج عدد بخاری برقی برای خانوارهای که مشکل گرمایشی منازل داشتند توزیع شد.

محمد زارع روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این بسته های غذایی شامل برنج، روغن، حبوبات، چای، قند، ماکارونی و کنسرو بوده است.

وی افزود: برای کمک به خانوارهای آسیب دیده از سیل چند روز گذشته مورموری براساس نیازسنجی کارشناسان طی روزهای آینده نیز بسته های غذایی توزیع می‌ شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان ایلام تصریح کرد: سه هزار بطری آب معدنی هم توزیع شده است و این روند تا ساماندهی کامل سیل زدگان ادامه دارد.

زارع ادامه داد: پس از بازدیدهای انجام شده و سالم بودن گاز و وسایل پخت و پز سیل زده زدگان تصمیم براین بود که مواد غذایی در اختیار آن قرار گیرد.

وی از استقرار تیم ستاد اجرایی فرمان امام ( ره ) در شهر مورموری خبر داد و گفت: این تیم طی روزهای آینده در مورموری مستقر و تمامی وسایل برقی که نیاز به تعمیر داشته باشد را تعمیر می کند و در صورت نیاز نیز لوازم خانگی که قابل تعمیر نباشد را اهدا خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، سیل جمعه شب در شهر مورموری به ۹۰ واحد مسکونی و مغازه خسارت وارد کرده است.

بارش باران روز گذشته در این منطقه به حدی فراوان بود که در مدت کمتر از سه ساعت ۹۵ میلیمتر باران در این منطقه مورموری ثبت شده است.

سیستم بارشی از شامگاه پنجشنبه هفته گذشته وارد استان شده و فعالیت آن به تناوب تا روز دوشنبه ادامه دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha