آموزش حضوری دانش آموزان در برخی شهرهای آذربایجان غربی روز دوشنبه تعطیل است

ارومیه-ایرنا-رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: با توجه به بارش برف و برودت هوا و وجود یخبندان و کولاک شدید در برخی شهرهای استان، آموزش حضوری فردا، دوشنبه تعطیل است.

مهدی محمدپور روز یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در نواحی یک و ۲ ارومیه، در مناطق انزل، نازلو، سیلوانا و صومای برادوست و در ️شهرستان نقده تمامی مدارس شهری و روستایی تعطیل است.

وی ادامه‌ داد: در شاهین دژ و کشاورز، میاندوآب و چهار برج، اشنویه، تکاب و پیرانشهر نیز تمامی مدارس شهری و روستایی روز دوشنبه تعطیل است.

رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان افزود: علاوه بر این تمامی مدارس شهری و روستایی خوی، مهاباد و بوکان نیز فردا تعطیل است.

محمدپور بیان کرد: آموزش حضوری در شهرستان سردشت نیز برای تمامی مدارس شهری و روستایی و در سلماس برای مدارس ابتدایی شهری و روستایی  روز دوشنبه تعطیل است.

وی اظهار داشت: در خصوص زمان برگزاری امتحانات داخلی روز دوشنبه، مدیران مدارس اطلاع رسانی لازم را به دانش آموزان انجام خواهند داد.

وی با بیان اینکه آموزش ها تعطیل نبوده و از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شد ادامه داد: تعطیلی شامل امتحانات نهایی نمی شود و این آزمون ها در موعد مقرر برگزار خواهد شد.

به گزارش ایرنا، آموزش حضوری در مدارس آذربایجان غربی به دلیل بارش برف و سرما در روز شنبه و یکشنبه نیز تعطیل شده بود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha