۲۵ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۴۵
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84613914
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی‌فقیه در استان از نبود مکان مناسب اجتماعات بزرگ در سمنان گلایه کرد

سمنان- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان‌ و امام جمعه سمنان گفت: مکان مناسب برای اجتماعات و گردهمایی بزرگ مردم در مناسبت های مختلف در مرکز استان سمنان وجود ندارد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی روز شنبه در جلسه ستاد هماهنگی فعالیت های دهه فجر در محل دفتر امام جمعه سمنان با حضور جمعی از مدیران کل استان سمنان با اشاره به اجتماع بزرگ نهم دی مردم سمنان بیان کرد: مکان و محل مناسب گردهمایی مردم در سمنان وجود ندارد.

وی با اشاره به مصلای بزرگ سمنان افزود: تکمیل نبودن مصلا، موقعیت و عدم دسترسی مناسب به سیستم سرمایشی و گرمایشی امکان استفاده از این فضا را برای مراسم ها و اجتماعات مختلف گرفته است.

مطیعی انقلاب اسلامی ایران را ابلاغی نخواند و ادامه داد: زحمات و تلاش های فراوانی برای انقلاب کشور کشیده شده است و باید این انقلاب حفظ شود و یکی از جنبه های مهم حفظ انقلاب، جهاد تبیینی است.

وی دهه فجر را فرصت مناسب ارائه جهاد تبیینی برای نسل جدید و جوانان برشمرد و اظهار داشت: نمایش غیرت دینی مردم در دهه فجر و روز ۲۲ بهمن باید در تمامی ابعاد از روستاها تا ملی صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ابراز داشت: اکنون با هجمه های دشمن دعوت آشکار به اغتشاش و اعتصاب عمومی وجود دارد و راه ایستادگی در برابر آن وحدت و استحکام مردمی است.

مطیعی یادآور شد: فضای مجازی فرصت مناسب ارائه محتوای مناسب و جذاب به مناسبت دهه فجر است و فعالیت ها باید در راستای تحکیم انسجام و وحدت عمومی باشد.

وی رزمایش ملی بانوان فاطمی همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) توسط بانوان انقلابی را از فعالیت های فرهنگی پیش روی بانوان استان سمنان برشمرد.

دهه فجر جشن یکپارچگی مردم است

رئیس شورای تبلیغات اسلامی استان سمنان نیز در این نشست عنوان کرد: ۲۳ کمیته تخصصی دهه فجر در استان تشکیل شده است که با هدف انسجام و یکپارچگی مردم در جشن دهه فجر و ۲۲ بهمن به ارائه برنامه های خود می پردازند.

حجت الاسلام غلامرضا قندهاری با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری ابراز داشت: دهه فجر فرصت مناسب تحکیم وحدت، انسجام و یکپارچگی مردم است و کمیته های تخصصی با حضور فعالان فرهنگی و تمرکز بر فضای مجازی  برنامه ریزی و اقدام کنند.

وی ضمن اشاره به استفاده از ظرفیت نیروهای انقلابی و جوانان در برنامه های دهه فجر افزود: کمیته های تخصصی با تکیه بر ظرفیت های دستگاه های اجرایی استان شکل گرفتند و عملکرد آنان برای ارزیابی و معرفی کمیته های شاخص جمع آوری می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان نیز در این نشست گفت: ۷۰ برنامه در استان سمنان در دهه فجر برگزار می شود و برای هر شهرستان حدود ۱۴ برنامه پیش بینی شده است.

فرشید فلاح ادامه داد: برپایی نمایش، برگزاری نمایشگاه عکس و خوشنویسی از ازجمله برنامه های فرهنگی دهه فجر است.

وی افزود: همزمان با جشنواره فیلم و موسیقی فجر سینماهای منتخب استان به اکران فیلم های جشنواره و آثار موسیقی می پردازند و جشنواره هنر استانی نیز برگزار می شود.

گزارش تصویری مرتبط را اینجا بخوانید./

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha