استاندار خوزستان بر تزریق دُز سوم واکسن کرونا تاکید کرد

اهواز - ایرنا - استاندار خوزستان با تاکید بر تزریق دُز سوم واکسن کرونا از سوی جامعه هدف گفت: این موضوع در شرایط فعلی حیاتی و مهم است و از آنجا که اولویت ویژه کشور بوده، باید در خوزستان دنبال شود.

به گزارش ایرنا صادق خلیلیان روز شنبه در نشست ستاد مدیریت کرونا خوزستان، در محل استانداری بیان کرد: افرادی که هنوز دُز دوم واکسن خود را دریافت نکرده و یا زمان تزریق دُز سوم آنها فرا رسیده باید هر چه سریعتر نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

وی با اشاره به ورود سویه اُمیکرون به خوزستان افزود: اگرچه میزان کشندگی این سویه کمتر است اما سرعت انتشار آن بالاتر است به همین دلیل باید از حضور در تجمع‌ها پرهیز و دید و بازدید خانوادگی را به حداقل رساند؛ همچنین فاصله گذاری اجتماعی و ماسک زدن مدنظر باشد. 

استاندار خوزستان گفت: نباید عادی انگاری در جامعه در قبال کرونا رواج پیدا کند چرا که هنوز بیماری وجود دارد و از طرفی باید رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و تزریق دُز سوم واکسن در دستور کار باشد در غیر این صورت بسیار مهلک و خطرناک است.

وی با بیان اینکه لازم است که طرح غربالگری شهید سلیمانی با جدیت دنبال شود و موانع بر سر راه آن برطرف شود ادامه داد: فرمانداران نیز باید در زمینه تقویت این طرح اقدام لازم را انجام دهند.

خلیلیان گفت: رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی می‌تواند کمک کند تا با سرعت بیشتری کرونا مهار شود لذا از هم استانی‌ها درخواست داریم که اقدامات پیشگیرانه را انجام دهند.

هم اکنون تمام شهرستان‌های خوزستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد. تاکنون بیش از ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار دز واکسن کرونا در خوزستان تزریق شده است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha