یادواره شهدای ۷۶ شهید عملیات کربلای ۵ در ارومیه برگزار شد

ارومیه- ایرنا- یادواره شهدای عرفه و ۷۶ شهید عملیات کربلای ۵ با حضور خانواده معظم شهدا، همرزمان شهیدان و مردم قدرشناس ارومیه در مسجد لطفعلی خان این شهر برگزار شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی حمزه سیدالشهدا (ع) چهارشنبه شب در این مراسم گفت: امن ترین مناطق کشور در آذربایجان غربی است که باید قدر این امنیت را بدانیم و آن را در مسیر توسعه استان به کار گیریم.

سردار محمدتقی اوصانلو اضافه کرد: این امنیت و همچنین همه افتخارات امروز را مدیون ایثار و جانفشانی های جوانانی هستیم که از خون خود برای ایران اسلامی گذشته و به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: به برکت خون پاک شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است که امروزه، احدی به خود اجازه نمی دهد که به ایران اسلامی، نگاه ناپاک داشته باشد.

وی تاکید کرد: باید مسیر رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس را با همه توان ادامه دهیم و بدانیم که اگر ایمان به پیروزی داشته باشیم و در مسیر الهی گام برداریم، شکستی در کار نخواهد بود.

به گزارش ایرنا، عملیات کربلای ۵ روز نوزدهم دی ماه سال ۱۳۶۵ در محور شلمچه- کانال ماهی با مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

در این عملیات ۷۶ نفر از شهر ارومیه به فیض شهادت نایل شدند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha