راه یاب ملل مریوان مهمان خود هورسان رامسر را با شکست بدرقه کرد

سنندج-ایرنا- تیم والیبال راه یاب ملل مریوان در یک بازی سخت و نفس‌گیر در سوپرلیگ والیبال باشگاه های کشور موفق شد میهمان خود تیم هورسان رامسر را شکست دهد.

به گزارش‌ خبرنگار ایرنا، آخرین بازی هفته هفدهم سوپر لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور عصر چهارشنبه با دیدار تیم های راه یاب ملل مریوان و هورسان رامسر به پایان رسید. 

در این بازی حساس که به میزبانی تیم راه یاب ملل مریوان در سالن ۱۲۰۰ نفری زاگرس شهر مریوان برگزار شد در پایان تیم راه یاب ملل موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و سه امتیاز حساس این بازی را به حساب خود واریز کند.

تیم والیبال راه یاب ملل مریوان که سه بازی گذشته خود را با شکست پشت سر گذاشته بود نیاز مبرم به پیروزی در این بازی سخت داشت تا جایگاه پنجمی خود در جدول لیگ برتر را حفظ کند. 

تیم راه یاب ملل مریوان پس از هفته ها و با تصمیم ستاد کرونا توانست حضور تماشگران پرشور خود در سالن والیبال را احساس کند و با قدرت این بازی را با حمایت هواداران خود به سود خود به پایان ببرد.

این بازی به دلیل حاضر نشدن تیم میزبان که به‌ حضور هواداران تیم میهمان معترض بود با وقفه بیش از ۲ ساعته آغاز شد و همین امر سبب شد تا این بازی که قرار بود ساعت ۱۶ شروع شود ساعت ۱۹ آغاز شده و ۲ ساعت به طول انجامید. 

تیم والیبال راه یاب ملل مریوان با این پیروزی ۲۷ امتیازی شد و با کسب ۹ پیروزی و هشت شکست در جایگاه پنجم جدول لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور باقی بماند. این تیم هفته آینده در یزد به مصاف تیم شهداب می رود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha