فریبا: استقلال با همین فرمان قهرمان می‌شود

تهران- ایرنا- پیشکسوت استقلال گفت: استقلال با همین فرمانی که در پیش گرفته‌ است می‌تواند در پایان قهرمان لیگ برتر شود و به سال‌ها ناکامی در این رقابت‌ها پایان دهد.

«بهتاش فریبا» روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به بازی استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته پانزدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت: استقلال نمایش خوبی را در مسجد سلیمان به اجرا گذاشت و توانست قهرمان لیگ برتر شود.

وی افزود: هر تیمی که جلوی استقلال و پرسپولیس به میدان می‌رود انگیزه‌های متفاوتی دارد و  نفت مسجد سلیمان با انگیزه‌های فراوان روبه‌روی استقلال در زمین حاضر شد اما نتوانست کار خاصی انجام دهد.

فریبا گفت: استقلال در بازی با مس رفسنجان نیز عملکرد خیلی خوبی داشت، بازی با تیمی که بهترین خط حمله لیگ را داشت و تاکتیکی فوتبال بازی می‌کند آسان نبود اما استقلال به راحتی این تیم ر از پیش رو برداشت.

وی گفت: استقلال با شایستگی قهرمان نیم فصل شد و نشان داد نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت محسوسی داشته‌ است، آمار امتیازی استقلال نسبت به نیم فصل گذشته حکایت از این دارد آبی‌پوشان ۹ امتیاز بیشتر کسب کرده اند.  

پیشکسوت استقلال اعلام کرد: حذف از آسیا اتفاق تلخی بود که همه دلیل آن را می‌دانند و نیازی به توضیح اضافی نیست، این اتفاقات از لحاظ شخصیتی به فوتبال ما لطمه می‌زند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha