۲۱ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۳۵
کد خبرنگار: 3104
کد خبر: 84609595
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲ شناور حامل سوخت قاچاق در قشم توقیف شد

۲۱ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۳۵
کد خبر: 84609595
۲ شناور حامل سوخت قاچاق در قشم توقیف شد

قشم- ایرنا- رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: ٢ فروند شناور حامل ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در جزیره قشم توقیف شد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایرنا از دادگستری هرمزگان، مجتبی قهرمانی افزود: این امر با هماهنگی مقام قضایی و توسط ماموران دریابانی قشم انجام شد.
رییس دادگستری هرمزگان تصریح کرد: قاچاقچیان قصد داشتند به وسیله این ٢ لنج، محموله‌های سوخت را به یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس منتقل کنند که خوشبختانه با هوشیاری ماموران، شناورهای مورد نظر، شناسایی و توقیف شدند.
وی اظهار کرد: مبارزه با قاچاق به ویژه سوخت از اولویت‌های مهم دادگستری استان هرمزگان در برای حمایت از رشد و شکوفایی اقتصاد کشور است و بر این اساس، شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت قاچاقچیان، مراتب را به قرارگاه عملیاتی پیشگیری و مقابله با قاچاق سوخت استان اطلاع دهند.
قهرمانی همچنین با اشاره به تاکید رییس قوه قضاییه در خصوص لزوم مبارزه بی‌امان با پدیده قاچاق، افزود: به‌منظور صیانت از منابع ملی، مقابله با قاچاق سوخت با جدیت پیگیری می‌شود و دستگاه قضایی با تمام توان و بدون اغماض با قاچاقچیان برخورد خواهد کرد.
شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات سواحل استان هرمزگان در آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha