۲۱ دی ۱۴۰۰، ۱۰:۴۵
کد خبرنگار: 911
کد خبر: 84609348
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

۲۰ میلیارد ریال برای تامین آب ناحیه صنعتی آوج هزینه می‌شود

قزوین-ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: ۲۰ میلیارد ریال برای تامین آب مورد نیاز صنعتگران در ناحیه صنعتی آوج از طریق ساخت مخزن هزینه می‌شود.

رضا صفاری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا توسعه نواحی صنعتی و حل مشکلات آنها را از اولویت های شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین دانست و افزود: احداث مخزن ۵۰۰ متر مکعبی بتنی آب با سرمایه گذاری ۲۰ میلیارد ریالی نیز تا پایان نیمه اول سال ۱۴۰۱ جهت حل مشکل تامین آب در این ناحیه صنعتی در دستور کار قرار می گیرد.

این مسوول با اشاره به نشست با فرماندار آوج و جمعی از مسوولان این شهرستان به منظور حل و فصل مشکلات ناحیه صنعتی آوج، اظهار داشت: در همین راستا، ترمیم شبکه روشنایی ناحیه صنعتی آوج تا پایان ماه جاری در دستور کار قرار دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین همچنین گفت: طرح های راکد و غیرفعال در این ناحیه صنعتی تعیین تکلیف می شود و به سرمایه گذاران جدید واگذار خواهد شد.

این مسوول اظهار داشت: برای تسهیل در ایجاد و راه اندازی واحدهای کارگاهی در این ناحیه صنعتی نیز آماده همکاری با دستگاه های شهرستان آوج و سرمایه گذاران متقاضی هستیم.

وی اظهار داشت: سرمایه گذاری در مناطق کم تر توسعه، پیشرفت و رشد این مناطق را به همراه دارد بنابراین تلاش می شود تا با استفاده از مشوق های در نظر گرفته شده نسبت به جذب سرمایه گذاران در نواحی صنعتی از جمله آوج اقدام شود.

استان قزوین دارای ۶ ناحیه صنعتی است.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha