فرماندار: سیل ۱۷۲ میلیارد تومان به دلگان خسارت زد

زاهدان- ایرنا- فرماندار دلگان در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس برآورد کارشناسان، سیل اخیر ۱۷۲میلیارد تومان به بخش‌های مختلف این شهرستان خسارت وارد کرده است.

ولی محمد بامری روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با توجه به بارندگی و جاری شدن سیل و روان آبهای فصلی در شهرستان دلگان خسارات زیادی به بخش‌های مختلف این شهرستان وارد شده است

وی بیان کرد: با توجه به آغاز فصل کشت  محصولات جالیزی و سایر محصولات کشاورزی در دلگان، سیل اخیر در بخش کشاورزی خسارت ۵۴میلیارد تومانی به کشاورزان این شهرستان وارد کرده است.

فرماندار دلگان ضمن بیان اینکه سیل اخیر در بخش راه هم خسارات زیادی  وارد کرده گفت: یکی از مشکلات اساسی که این شهرستان در ایام سیل با آن دست و پنجه  نرم می‌کند حوزه راه‌های اصلی و فرعی هستند بطوریکه در این سیل به بخش راه ۱۱۰ میلیارد تومان خسارت وارد شده است.

وی افزود: در این سیل به بخش‌های مختلف از جمله حوزه آبفا یک میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان ،برق ۸۲۶میلیون تومان، شهرداری گلمورتی ۲میلیارد تومان،شهرداری چگردک ۲و نیم میلیارد تومان، منابع آب ۲ و نیم میلیارد تومان و اداره ثبت احوال ۸۰میلیون تومان تاکنون خسارت وارد کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha