مدیریت جهادی و همراهی مردم راه حل مشکل‌های اقتصادی است

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: الگو قرار دادن مدیریت جهادی سردار سلیمانی و همراهی مردم در حوزه اقتصادی امکان رفع مشکل‌ها و موانع را فراهم می‌کند.

هادی ابراهیمی روز دوشنبه در آیین اجتماع بزرگ خانواده کار و تلاش هرمزگان به مناسبت سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی افزود: سردار سلیمانی نمونه کامل یک جهادگر و مدیریت جهادی بود که می‌توان از روش آن برای سایر حوزه‌ها مانند اقتصاد هم الگو گرفت و استفاده کرد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی نمونه بالای پیروی از ولایت است، ادامه داد: تحقق اقتصاد مقاومتی که مطالبه ولی فقیه است را با این مدیریت و همراهی مردم می‌توان اجرایی کرد و دوای درد امروز اقتصاد ایران توسعه کارآفرینی با مدیریت جهادی و همراهی مردم است.

وی تاکید کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هرمزگان با همراهی بسیج همواره در جهت تحقق اهدافی همچون صیانت از نیروی کار، حفظ شأن و جایگاه کارگران گام برداشته است و کارگران، کارفرمایان و کارآفرینان این استان با وجود همه سختی‌ها و مشکل‌ها همواره در خط ولایت و وفادار به آرمان‌های انقلاب اسلامی بوده و هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: شاهد حضور آنان در همه عرصه‌های بوده‌ام و خدمتگزاری برای آنها مایه افتخار است و امیدوارم آنگونه که شایسته است قدمی برای آنان برداشته باشم.

ابراهیمی اضافه کرد: افزایش رفاه کارگران در گروه فراهم نمودن شرایط بهتری برای تولید و رفع موانع کسب و کار است که به عنوان سیاست راهبردی در دستور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار دارد.

بنا به اظهار وی، کارگر می‌تواند باعث رونق کارگاه، کارخانه و شرکت شود و توسعه فعالیت‌های کارگاه هم موجب رفاه کارگران می‌شود و اصل سه جانبه گرایی کارگر، کارفرما و دولت اصل اساسی وزارت تعاون بوده و در همه برنامه ها سعی شده این اصل بنیادین رعایت شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha