۲۰ دی ۱۴۰۰، ۹:۴۸
کد خبرنگار: 1540
کد خبر: 84608058
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۸۰ اثر از ۲۶ استان به جشنواره ملی طراوت در سمنان رسید

سمنان- ایرنا- مدیر اجرایی جشنواره ملی فرهنگی هنری طراوت گفت: ۳۸۰ اثر از ۲۶ استان کشور به این جشنواره ارسال شد و آیین اختتامیه بیست و دوم دی ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، محمد صادق طحان روز دوشنبه به رسانه ها افزود: آیین اختتامیه جشنواره طراوت روز چهارشنبه با حضور حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی استاندار، و جمعی از مسئولان استانی و کشوری در باغ موزه دفاع مقدس سمنان برگزار می شود.

وی افزود: جشنواره ملی فرهنگی هنری طراوت در موضوعات حجاب از نگاه ادیان و اقوام ، زیبایی های حجاب ، حجاب قانون مداری،حق شهروندی، حجاب شکوه بندگی،کرامت انسانی، نقش مردان در جامعه ای عفیف و حجاب هویت اسلامی ،اصالت ایرانی برگزار می گردد.

وی افزود: ۳۸۰ اثر از ۲۶ استان کشور در ۱۴ بخش به جشنواره ملی فرهنگی هنری طراوت ارسال شد و روز چهارشنبه از برگزیدگان تقدیر می شود.

طحان افزود: هدف از برگزاری این جشنواره را رشد و اعتلای فرهنگ حجاب و عفاف در سطح جامعه، تقویت ایمان و ارزش‌های اسلامی و حفظ بنیان خانواده، همگرایی و هم‌افزایی ملی در حوزه تولید و نشر محتوای اجتماعی و هنری در حوزه عفاف و حجاب، تحکیم پیوند بین دین هنر و رسانه در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب ، شناسایی و معرفی فعالان ترویج فرهنگ حجاب وعفاف و تقویت معرفت دینی و ترویج فرهنگ و تمدن اصیل جامعه اسلامی است.

مدیر اجرایی جشنواره ملی فرهنگی هنری طراوت  تصریح کرد: آیین اختتامیه این جشنواره به صورت زنده از بستر پیام‌رسان روبیکا به نشانی  https://rubika.ir/basiratsemnan پخش می شود.

جشنواره ملی فرهنگی هنری طراوت با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، اداره کل حوزه هنری استان سمنان و سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برگزار می شود.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha