امنیت و آرامش کشور مرهون هوشیاری و توانمندی نیروهای نظامی است

کرمانشاه - ایرنا- استاندار کرمانشاه با بیان اینکه ارتش سرافراز جمهوری اسلامی از مرزهای ایران اسلامی با صلابت و اقتدار محافظت می‌کند، گفت: امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی به واسطه هوشیاری و توانمندی نیروهای نظامی کشور است.

به گزارش ایرنا؛ «بهمن امیری‌مقدم» عصر پنجشنبه در دیدار فرمانده قرارگاه غرب ارتش، فرمانده لشگر ۸۱ زرهی و جمعی دیگر از فرماندهان ارتش استان کرمانشاه، اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی مانند نگینی در عالم می درخشد و اقتدار این نیروی نظامی ولایی، بسیار ارزشمند است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: تمام دشمنان به قدرت نظامی نیروهای مسلح ایران اسلامی اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، امنیتی و بسیج آگاه هستند و می دانند که اگر کوچکترین اشتباهی انجام دهند بیش از آن ضربه باید دچار خسارت شوند.

امیری مقدم با اشاره به فرمایشات امام سجاد (ع) در خصوص مرزبانان گفت: لحظه به لحظه پاسداری و مرزبانی نیروهای مسلح از مرزهای کشور بسیار ارزشمند است که این عوامل منجر شده کشور دارای امنیت و آرامش ویژه ای باشد و ما از این تلاش های ایثارگرانه و شجاعانه نیروهای مسلح قدرانی می کنیم.

او با بیان اینکه پیروی از فرمایشات رهبر معظم انقلاب منجر به اقتدار و پیشرفت بیشتر کشور می شود، افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی هرگونه سعادتمندی و خیر دنیا و آخرت افراد را در گرو اجرای فرمایشات مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) می داند لذا ما باید برای پیروی از منویات معظم له به خود باید ببالیم.

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: ما در استان علاوه بر تلاش در جهت پیشرفت در عرصه های مختلف اقتصادی، عمرانی و رفاهی مردم باید اهتمام خود را جهت بسترسازی به منظور توسعه بخش های اجتماعی و فرهنگی جامعه نیز بکار بگیریم.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha