ادای احترام مسوولان به شهدای حادثه هواپیما اوکراین در مهاباد

مهاباد- ایرنا- مدیرکل بنیاد شهید آذربایجان غربی، فرماندار ویژه مهاباد و جمعی از مسوولان این شهرستان با حضور در آرامگاه باغ فردوس و قرائت فاتحه و نثار گل به پنج شهید حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی در این شهرستان ادای احترام کردند.

به گزارش ایرنا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی روز شنبه در حاشیه این مراسم با ادای احترام به شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پنج نفر از مجموع جان باختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی مربوط به این استان بود که همگی از شهر مهاباد بودند.

مهدی فعال ادامه داد: پرونده شهادت جانباختگان این حادثه حسب دستور مقام معظم رهبری در بنیاد شهید تشکیل و تمام خدمات تعریف شده برای آنها به خانواده آنان ارایه خواهد شد.

وی با بیان اینکه حادثه سقوط هواپیما یکی از اتفاقات تلخ ۲ سال گذشته است، اضافه کرد: طی روزهای آینده نیز با حضور در منزل خانواده جانباختگان به آنان تسلیت می گوییم.

به گزارش ایرنا، هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراینی با ۱۷۶ مسافر و ۹ خدمه پروازی که صبح چهارشنبه هجدهم دی‌ماه ۹۸ تهران را به مقصد کی‌یف پایتخت اوکراین ترک می‌کرد، حوالی شهر جدید پرند در استان تهران سقوط کرد و همه سرنشینان آن جان باختند.

در سانحه سقوط هواپیمای مسافربری اوکراین، فاطمه (سروه) پساوند، عایشه (سنور) پورقادری، اوین ارسلانی، هیوا مولانی و کوردیا مولانی از شهرستان مهاباد در میان شهدای این حادثه بودند.

ستاد کل نیروهای مسلح ایران صبح شنبه ۲۱ دی‌ماه ۹۸  تایید کرد که بر اثر بروز خطای انسانی و غیرعمد هواپیمای خطوط هوایی اوکراین مورد اصابت قرار گرفته است.

مهاباد در جنوب آذربایجان‌غربی واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha