۱۷ دی ۱۴۰۰، ۱۷:۱۲
کد خبرنگار: 2237
کد خبر: 84605174
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

وزش باد گرم در گیلان تا اواسط هفته پیش رو

۱۷ دی ۱۴۰۰، ۱۷:۱۲
کد خبر: 84605174
وزش باد گرم در گیلان تا اواسط هفته پیش رو

رشت - ایرنا- هواشناسی گیلان پیش بینی کرد که تا اواسط هفته پیش رو وزش باد جنوبی را در استان بویژه در ارتفاعات و دامنه‌ها به تناوب شاهد باشیم.

به گزارش ایرنا ، هواشناسی گیلان آسمانی صاف ، در پاره ای نقاط جلگه ای مه آلود و برای ارتفاعات و دامنه ها وزش باد گرم را تا فردا شنبه در استان پیش بینی کرده است؛ ضمن اینکه از بعد ظهر شنبه تا ظهر یکشنبه آسمانی ابری ، وزش باد و بارش پراکنده در این منطقه دور از انتظار نیست.

بر اساس این پیش بینی ؛ طی روزهای دوشنبه و سه شنبه هفته پیش رو وزش باد گرم بویژه در ارتفاعات و دامنه ها به طور موقت در برخی ساعات شدید می شود.

براساس جدول پیش بینی هواشناسی گیلان؛ امروز بیشترین دمای استان در سیاهکل با ۲۱ درجه سانتیگراد اتفاق افتاد و در همین حین کمترین دما نیز صبح امروز جمعه در دیلمان با ۲ درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسید.

جدول پیش بینی هواشناسی گیلان همچنین حاکیست دمای سیاهکل از ۲۱ درجه سانتیگراد امروز جمعه با ۲ درجه کاهش برای فردا شنبه به ۱۹ درجه خواهد رسید و روز سه شنبه به ۲۴ درجه سانتیگراد افزایش خواهد یافت.

دمای رشت نیز که پیش بینی می شود امروز در حداکثر دما  از ۱۸ درجه سانتیگراد فراتر نرود فردا شنبه به ۱۶ درجه کاهش و دوباره تا سه شنبه به ۲۱ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

هواشناسی گیلان همچنین به وزش باد نسبتا شدید و افزایش ارتفاع موج در سواحل استان از اواسط روز شنبه تا صبح یکشنبه هشدار داده و توصیه کرده است که تردد قایق های سبک و تفریحی ممنوع و ورود و خروج کشتی ها به بنادر استان طی این مدت محدود شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha