۱۷ دی ۱۴۰۰، ۱۳:۴۳
کد خبرنگار: 1432
کد خبر: 84605101
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده بوشهر در مجلس خبرگان: جهاد تنها در میدان رزم نیست

بوشهر- ایرنا- نماینده بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: جهاد تنها در میدان رزم نیست بلکه جلوه ای دیگری از جهاد خدمت به خلق است که نیازمند شرایط کنونی جامعه است.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری در آیین تشییع و تدفین دو شهید گمنان در شهر تنگ ارم ضمن گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس و 44 شهید بخش ارم افزود: اگر دیروز جوانان در مناطق جنگی برای حفظ این مرز و بوم حاضر می شدند امروز صحنه جهاد در شهر و روستا و در بین مردم در جهت رفع مشکلات آنهاست.

وی یادآور شد: حضور گسترده مردم در تشییع جنازه شهدای گمنام نشانه مسئولیت پذیری و قدرشناسی آنهاست.

حسینی بوشهری اظهارداشت:شهدای گمنام نزد ما انسان های زمینی گمنام هستند  بلکه در نزد خداوند پرآوازه و خوشنامند.

وی یادآورشد: قدردانی از جان فشانی های این شهدا در میدان های رزم نشان دهنده این است که مردم خوب می دانند چگونه پاسداشت زحمات افرادی که جان خود را برای ماندگاری دین و وطن در طبق اخلاص گذاشتند باشند.

حسینی بوشهری اظهارداشت: پیام این حضور به مسئولان این است که ما مردم اینگونه در صحنه هستیم و فرزندان ما اینگونه پای انقلاب و آرمان های انقلاب ایستاده اند.

وی گفت: این حضور رسالت  مسئولان را ا سنگین تر نموده است چرا که مردم ما  نجیب هستند و آنها با وجود همه مشکلات همواره پای آرمانهای امام و انقلاب و ولایت فقیه ایستادند .

آیین تشیع و تدفین دو شهید گمنام 21 ساله و 23 ساله تازه تفحص شده دفاع مقدس امروز با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و جمع کثیری از مردم بخش ارم در شهر تنگ ارم برگزار شد.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha