۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۳۴
کد خبر: 84604847
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پیروانی: شکست‌های تیم ایمان سبز شیراز را متوجه داور نمی‌کنیم

شیراز-ایرنا- سرمربی ایمان سبز شیراز با اشاره به اینکه شکست‌های اخیر این تیم در رقابت‌های دسته ۲ فوتبال کشور را به گردن داور نمی اندازیم، گفت: هرچند در ۲ بازی از بابت اشتباه سهوی داوران متضرر شدیم اما باید اینقدر قوی باشیم تا اینگونه اشتباه‌ها به تیم آسیب نرساند.

غلامحسین پیروانی دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرناٰ افزود: مقابل تیم اترک بجنورد دقیقه ۹۰ پنالتی گرفتند که درست نبود و برابر گل ریحان البرز هم یک پنالتی برای ما نگرفتند و گلی هم که زدیم درست بود که داور مردود اعلام کرد؛ با این حال باید قوی باشیم.
وی اضافه کرد: هفت بازیکن اصلی تیم مصدوم شدند که این وضعیت به خاطر زمین تمرینی است که مناسب نیست؛ با این اوصاف می کوشیم نتایج خوبی بگیریم.
این پیشکسوت فوتبال و مربی اسبق تیم ملی امید ایران درمورد بازی این هفته تیمش مقابل شهید قندی یزد هم گفت: بازیکنان تمرینات خوبی را پشت سرگذاشته اند و امیدواریم مقابل حریف ضمن ارایه یک بازی خوب با دست پْر زمین را ترک کنیم.
پیروانی افزود:‌ مسابقات فوتبال دسته دوم شرایط خاص خود را دارد و هیچ تیمی ضعیف و از پیش بازنده نیست ازاین رو کار سخت است.

دیدار تیم های ایمان سبز شیراز و شهید قندی یزد از هفته یازدهم این مسابقات سه شنبه پنجم بهمن ماه ساعت ۱۴ در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار می شود.
هم اینک درجدول رده بندی گروه دوم تیم شاهین بندرعامری بوشهر با ۲۱ امتیاز در صدر جدول جای دارد و تیم های فولاد نوین اهواز و نود ارومیه هم به ترتیب با ۱۹ و ۱۸ امتیاز دوم و سوم هستند.
همچنین تیم ایمان سبز شیراز با ۱۴ امتیاز هشتم است.
در گروه دوم ۱۴ تیم حضور داشتند اما تیم گل ریحان البرز از مسابقات کنار گذاشته شد.
 رقابت های فوتبال دسته دوم کشور در ۲ گروه ۱۴  و ۱۳ تیمی برگزار می شود و در پایان مرحله گروهی ۲ تیم اول جدول هر گروه راهی دسته یک خواهند شد و تیم های دوم هم در مرحله حذفی به مصاف هم خواهند رفت تا چهره سومین تیم صعود کننده به دسته یک مشخص شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha