بارش برف و باران خراسان رضوی را فرا می‌گیرد

مشهد- ایرنا- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: با ورود سامانه بارشی از مرزهای شمال غربی، بارش باران و برف از ظهر امروز تا پنجشنبه شب خراسان رضوی را فرا می‌گیرد.

زهرا عنایتی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این سامانه بارشی بیشتر مناطق خراسان رضوی به ویژه مرکز و شمال استان را در بر می‌گیرد و در مناطق سردسیر به صورت برف و در جاهای دیگر به صورت باران و برف رخ خواهد داد.
وی اضافه کرد: وزش باد به نسبت شدید تا شدید همراه با مه‌گرفتگی و کاهش میدان دید در این مدت برای مناطق مختلف استان خراسان رضوی پیش‌بینی شده است. 
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: شب گذشته باران در چهار شهرستان خراسان رضوی شامل مشهد، سرخس، گناباد و تربت‌حیدریه بارید که بیشترین آن در گناباد با حدود پنج میلیمتر بود. 
عنایتی با اشاره به کاهش پنج درجه‌ای دمای هوای خراسان رضوی در روز پنجشنبه گفت: بیشینه دمای هوای امروز مشهد ۱۰ درجه سلسیوس پیش‌بینی شده است که فردا پنجشنبه به پنج درجه خواهد رسید.
وی ادامه داد: کمینه دمای هوای مشهد طی این مدت از صفر به ۲ درجه زیر صفر کاهش خواهد یافت.
کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: چناران با کمینه دمای هوای سه درجه زیر صفر و مه‌ولات با بیشینه دمای هوای ۱۲ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستانهای خراسان رضوی طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند و بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در شهرستان فریمان با سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha