۱۴ دی ۱۴۰۰، ۲۱:۴۳
کد خبر: 84602729
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معاون رئیس جمهور با مادر شهیدان جنیدی در پیشوا دیدار کرد

تهران- یرنا- معاون امور مجلس رئیس جمهور با حضور در منزل شهیدان جنیدی، با این مادر این شهیدان سرافراز دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش ایرنا، سیدمحمد حسینی که به منظور شرکت در مراسم گرامیداشت شهید سلیمانی و برگزاری جلسه مشترک با مسوولان پیشوا به این شهرستان سفر کرده است، با حضور در منزل شهیدان جنیدی، با مادر این شهدای سرافراز که در طول دوران هشت سال دفاع مقدس، چهار فرزند خود را تقدیم اسلام کرده دیدار و گفت و گو کرد.

معاون امور مجلس رئیس جمهور در این دیدار گفت: خانواده معظم شهدا حق بزرگی بر گردن تمامی مردم و مسوولان دارند و باید همواره از وجود آنان به ویژه خاطرات فرزندان شهیدشان بهره جست.

حسینی افزود: امروزهمه وظیفه دارند تا ضمن سرکشی از خانواده معظم شهدا، خاطرات برجای مانده از شهدای انقلاب، دوران هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم را ثبت و ضبط کنند.

وی تأکید کرد: تک تک شهدا از خاطرات اثرگذاری برخوردارند که اگر به درستی ثبت و ضبط نشود، به دست فراموشی سپرده می‌شود .

معاون رییس‌جمهور گفت: یکی از توصیه‌های رهبر معظم انقلاب به مسوولان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، حفظ  خاطره شهداست و ایشان همواره بر این مهم تأکید داشته‌اند.

حسینی تأکید کرد: این که شهید سلیمانی برای راه‌اندازی موسسه فرهنگی ثارالله در کرمان توصیه و تأکید داشته‌اند، نشان از دقت نظر ایشان در ثبت خاطرات رزمندگان اسلام است.

حاجیه خانم بتول جنیدی در طول دوران هشت سال دفاع مقدس چهار شهید به نام های نصرالله، محمد، عبدالحمید و رضا جنیدی را تقدیم اسلام  کرده است.

پیشوا با ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha